Socialinė medija – puiki vieta apgaudinėti antrąją pusę?

Remiantis naujausio reklamos ir marketingo agentūros „Euro RSCG Worldwide” tyrimo duomenimis, socialinė medija tapo puikia terpe lengvai flirtuoti, užmegzti santykius bei taip pat lengvai juos nutraukti. Tyrimo duomenimis, net 64 proc. apklaustųjų pripažino, po flirto internete jiems tapo lengviau apgaudinėti savo partnerius tikrovėje. Bemaž penktadalis prisipažino nuolat apgaudinėjantys savo antrąją pusę internete. Apklausus 1000 amerikiečių nuo 18 metų paaiškėjo, kad internetas ir konkrečiai socialinė medija yra puiki vieta susipažinti, plėtoti romantiškus santykius ar net apgaudinėti savo antrąją pusę. Dauguma apklaustųjų pripažino, kad romantiški santykiai internete – tai apgaudinėjimas ir neištikimybė partneriui. Tyrimas parodė, kad daugiau vyrų (39 proc.), nei moterų (23 proc.) teigia, kad jie flirtuoja internete. Užmezgę romantiškus santykius ir nuolat juos palaikantys prisipažino net 18 proc. sutuoktinius ar partnerius turinčių respondentų. Daugiau nei trečdalis (31 proc.) respondentų patvirtino, kad pažįsta žmonių, kurie susigadino santykius su savo antrąja puse dėl pažinčių internete. Trečdalis apklaustųjų tvirtino, kad internete taip pat įmanomi ir erotiniai santykiai. Su tuo sutikti labiau linkę vyrai ir jaunesnio amžiaus respondentai. Dauguma apklaustųjų išreiškė poziciją, kad jų patirtis internete – lygiavertė jų erotinio gyvenimo dalis, taip patvirtindami, kad virtualūs santykiai tampa lygiaverčiai tikriesiems. „Socialinės medijos vartojimo tendencijos Lietuvoje panašios į kitų Vakarų šalių – poreikis bendrauti, flirtuoti ir užmegzti romantiškas pažintis interneto erdvėje. Vis dėlto jaunimas Lietuvoje aktyviau domisi socialinės medijos teikiamomis galimybėmis, nei vyresnio amžiaus žmonės”, – tyrimą komentuoja John Domas, Big IDEA GROUP vykdomasis direktorius. Apie Euro RSCG Worldwide „Euro RSCG Worldwide” – pirmaujanti integruotų rinkodaros komunikacijų agentūra, kuriai priklauso 233 biurų 75 šalyse visoje Europoje, Šiaurės Amerikoje, Lotynų Amerikoje ir Azijos šalyse. „Euro RSCG Worldwide” teikia reklamos, rinkodaros paslaugas, verslo ryšių ir interaktyvius sprendimus globaliems, regioniniams ir vietos klientams. „Euro RSCG Worldwide” priklauso vienam didžiausių pasaulio komunikacijos tinklų „Havas”. Apie BIG IDEA GROUP „Big Idea” sujungia įvairių komunikacijos disciplinų – reklamos kūrybos („IDEA”), žiniasklaidos planavimo (MPG), ryšių su visuomene („Euro RSCG”), skaitmeninės žiniasklaidos planavimo („Media Contacts”), interneto rinkodaros („Nitro”) ir rinkodaros komunikacijų (4D) agentūras Estijoje Latvijoje ir Lietuvoje. Lietuvoje „Big Idea” grupę atstovauja reklamos kūrybos agentūra „Big Idea LT”, ryšių su visuomene agentūra „Euro RSCG PR”, žiniasklaidos planavimo agentūra „MPG Lietuva” ir skaitmeninės žiniasklaidos planavimo „Media Contacts”. Baltijos šalių regione „Big Idea” atstovauja vienam didžiausių pasaulio komunikacijos tinklų „Havas”. Daugiau informacijos: John Domas BIG IDEA vykdantysis direktorius T +37052132354 M +37061606060 E john.domas@idea.ee W www.bigideagroup.eu

Parašykite komentarą