Kas dešimto lietuvio telefonas – su suskilusiu ekranu

Trys iš keturių telefono nelaimių yra susijusios su jo ekranu, tačiau apklausa rodo, kad kas dešimtas lietuvis taikstosi su suskilusiu paviršiumi ir toliau naudojasi įrenginiu. Tam didžiausios įtakos turi aukšta remonto kaina, o daliai taisymas kainuotų brangiau nei pats mobilusis telefonas, rodo telefonų draudiminių įvykių statistika.

„Daugumai klientų perėjus nuo telefonų su klaviatūromis prie išmaniųjų su dideliais liečiamais ekranais, iškart pamatėme padidėjusį ekranų žalų skaičių. Draudikų statistika rodo, kad dažniausiai atsitikimai su naujaisiais išmaniaisiais telefonais atsitinka per pirmuosius tris mėnesius nuo telefono įsigijimo, kai įskyla ar sudūžta ekranas, o remonto kaina tokiais atvejais dažnai siekia iki 40 procentų naujojo telefono vertės,“ – pasakoja Arūnas Mickevičius, „Bitė Lietuva“ rinkodaros vadovas. Įvykių analizė rodo, kad įrenginiai dažniausiai sudūžta pirmaisiais 3 mėnesiais po įsigijimo, kol vartotojai įpranta  prie naujojo įrenginio gabaritų ir formos.

Įskilusiu ekranu naudojasi nuo savaitės iki pusės metų, ir daugiau

Reprezentatyvi Lietuvos gyventojų apklausa1 parodė, kad telefono ekrano skylimą ar sudužimą yra patyrę net 38 proc. lietuvių, o apklausos metu net dešimtadalis teigė, kad naudojasi telefonu su įskilusiu ekranu. Dešimtadalis apklaustųjų sakė, kad taisyti ekraną vengė iki savaitės, 6 proc. – visą mėnesį, ir kone aštuntadalis (13 proc.) naudojosi išmaniuoju suskilusiu ekranu dar ilgiau. Kas dvidešimtas  (5 proc.) teigė tai daręs ilgiau nei pusę metų.

Neskuba taisyti dėl aukštos kainos

Pasidomėjus, kodėl lietuviai delsia taisyti telefoną, beveik pusė apklaustųjų (46 proc.) teigė, kad juos atbaidė didelė ekrano taisymo kaina, o ketvirtadaliui (25 proc.) taisymas kainuotų brangiau nei pats telefonas. Kas aštuntas (12 proc.) apklaustasis teigė, kad taisyti telefoną delsia baimindamiesi, jog nepavyks sklandžiai perkelti turimus kontaktus į kitą telefoną.

Sprendimas: nauja Lietuvoje paslauga – ekrano draudimas

„Atsižvelgdami į tai, kad didžiąją daugumą telefonų gedimų sudaro būtent ekranų pažeidimai, pasiūlėme gyventojams naują paslaugą – ekranų draudimą, – sako A. Mickevičius.  – Bet kuris „Bitės“ klientas, įsigijęs pas mus naująjį telefoną, pirmąjį mėnesį ekrano draudimą gauna nemokamai, o vėliau ši paslauga kainuoja 1,99 Euro per mėnesį. Be to, naujus planus pasirenkantiems klientams naujojo telefono ekrano draudimas taip pat suteikiamas nemokamai nuo 3 iki 12 mėnesių.“ 

Nemokamai – kurjerio atvykimas į klientui patogią vietą ir kontaktų perkėlimas

„Bitė“ yra pirmoji ir šiuo metu vienintelė mobiliojo ryšio bendrovė Lietuvoje, tokiomis palankiomis sąlygomis siūlanti apdrausti naujų telefonų ekranus. Atsitikus draudiminiam įvykiui įskilusio telefono savininkas turi paskambinti telefonu 1363 ir nemokamai išsikviesti kurjerį, kuris atvyks nurodytu adresu ir priims remontui telefoną, o vėliau taip pat nemokamai pristatys sutaisytą įrenginį. Jei vartotojai abejoja, ar jiems pavyks sklandžiai perkelti turimus kontaktus į kitą telefoną, jiems siūloma pasinaudoti taip pat nemokamai teikiama kontaktų perkėlimo paslauga. Ši paslauga teikiama didžiuosiuose „Bitės“ salonuose ir užtrunka vos keletą minučių. 

Pravartu žinoti, kad naujuosius planus pasirenkantys klientai be papildomo mokesčio gali naudotis mobiliojo interneto gigabaitais visoje Europoje (ES/EEE), o kartu su ekranų draudimu nuo 3 iki 12 mėnesių nemokamai gauna mobilųjį parašą ir apsaugą nuo virusų

Daugiau informacijos:

Edvinas Urvinis, „Integrity PR“

+37069813463, edvinas@integrity.lt

Parašykite komentarą