Patvirtintos vartotojų skundų nagrinėjimo ir ginčų neteisminio sprendimo procedūros taisyklės

Atsižvelgiant į tai, kad 2019 m. liepos 1 d. pradės darbą Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (VERT) – sujungiamos Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos (VKEKK) ir Valstybinės energetikos inspekcijos prie Energetikos ministerijos kompetencijos, VKEKK parengė ir patvirtino:

Ginčų neteisminio sprendimo procedūros taisykles, kuriose:

  • numatyta teisė išskirti vieną ar kelis prašyme nagrinėti ginčą nurodytus reikalavimus ir juos atitinkamai nagrinėti;
  • patikslintas ginčų taisyklių objektas (bus nagrinėjami vartotojų ir energetikos įmonių ginčai dėl energetikos objektų, įrenginių ir apskaitos priemonių naudojimo, energijos tiekimo nutraukimo, sustabdymo ar ribojimo, energijos taupymo paslaugų teikimo);
  • aiškiai apibrėžta vartotojo / ūkio subjekto teisė pirmiausiai kreiptis į skundžiamą įmonę, manant, kad jo teisės pažeistos;
  • nelieka pareigos informuoti ginčo šalis apie ginčo nagrinėjimą rašytinės procedūros tvarka.

Vartotojų skundų nagrinėjimo Valstybinėje energetikos reguliavimo taryboje taisykles, pagal kurias bus nagrinėjami vartotojų skundai dėl:   

  • energetikos objektų, įrenginių ir apskaitos priemonių techninės saugos, eksploatavimo, energijos kokybės reikalavimų;
    • prisijungimo prie energetikos objektų ar įrenginių atsijungimo nuo jų techninių sąlygų;
    • energetikos įmonių atliekamo energijos tiekimo, skirstymo, perdavimo, laikymo ar neveikimo;
    • teisės energetikos įmonėms pasinaudoti tinklais ar (ir) sistemomis nesuteikimo;
    • kitų reguliuojamos energetikos veiklos reikalavimų laikymosi.

Parašykite komentarą