Susijungę ekologiškų produktų parduotuvių tinklai sukūrė naują prekės ženklą

Dvyliktus metus Lietuvoje skaičiuojantys ekologiškų ir sveikų produktų prekybos lyderiai „Livinn – sveiki produktai“ ir „Biosala“ po įvykusio susijungimo pristato naują prekės ženklą LIVIN. Kokie pokyčiai laukia pirkėjų ir kokių naujovių į rinką įneš šis ženklas?

Apie „Livinn – sveiki produktai“ ir „Biosala“ prekės ženklų susijungimą paskelbta buvo dar metų pradžioje. Ilgametė patirtis ir beveik metus vykę vidiniai įmonės persitvarkymo procesai padėjo išgryninti LIVIN vertybes ir asortimentą, kuris bus dar įvairesnis ir platesnis. Dalyje parduotuvių bus galima įsigyti ir šviežių maisto produktų. Bendrovė ypač orientuota į savo lojalius ilgamečius klientus, kuriems siūlo patrauklią net iki 7 proc. kaupimo lojalumo programą. Iš viso Lietuvoje šiandien yra 16 tinklo parduotuvių bei elektroninė parduotuvė, kuri greitu metu taip pat bus atnaujinta.

„Mes džiaugiamės, kad įkurta bendra įmonė ir prekinių ženklų susijungimas atvėrė dar platesnes galimybes pasiūlyti mūsų pirkėjams geriausius ekologiškus produktus. Keliame aukštus kokybės reikalavimus, todėl dabar, kai atnaujinome asortimentą, jame palikome tik tuos gamintojus, kuriais pasitikime labiausiai. Atsisakėme besidubliuojančių prekių – lentynose pirkėjai ras produktus, kurie pranašesni savo kokybe, skoniu ar kaina“, – išskiria LIVIN vadovas Bernardas Tautkus.

Įmonė numato ir toliau išlaikyti bei gerinti asortimento kokybę, padėsiančią užtikrinti subalansuotą ir sveiką klientų mitybą. Siūlomi ir produktai be cukraus, netoleruojantiems laktozės, glitimo, alergiškiems ar turintiems jautrią odą. Artimiausiu metu LIVIN planuoja pritraukti dar kelis gerai žinomus gamintojus bei labiau plėsti lietuviškų prekių asortimentą.

Sveikai mitybai – vis daugiau dėmesio

Prekybininkai pastebi, kad šiandien vartotojai vis atidžiau renkasi  ne tik maisto, bet ir odos, plaukų, kūno priežiūros produktus, analizuoja jų sudėtį, domisi, kokiomis sąlygomis pagaminti produktai. Todėl ekologiškų, natūralių maisto, kosmetikos ir švaros prekių paklausa sparčiai auga.

Pasak natūropatinės mitybos specialistės, knygos „Balansas kasdienybėje“ autorės Tautvilės Šliažaitės, šiais laikais žmonės dažnai save priskiria įvairioms grupėms – vegetarams, atsisakantiems cukraus, laktozės ar glitimo. Tačiau svarbu nesekti populiariąja mada ir atkreipti dėmesį į tai, kokie maisto produktai tinka individualiai.

„Reikėtų nepamiršti, kad mityba yra žmogaus kuras, todėl sveika mityba daugiau ar mažiau reikalinga kiekvienam, tik nereikėtų leistis į kraštutinumus. Rekomenduojama laikytis 80:20 proporcijos taisyklės, kuomet 80 proc. laiko valgomi išskirtinai sveiki produktai, o 20 proc. laiko leidžiama sau pasimėgauti ir ne itin sveikais produktais“, – sako T. Šliažaitė.

Specialistė pabrėžia, kad vartotojų sąmoningumas auga ir, jeigu žmogus gali sau leisti pirkti visus produktus ekologiškus, tai yra labai gerai. Ekologiniuose ir biodinaminiuose ūkiuose užaugintose daržovėse bus gausesnis vitaminų, mineralinių ir kitų naudingų maistinių medžiagų kiekis. Tačiau, jeigu biudžetas yra ribotas, reikėtų pasistengti bent jau gyvulinės kilmės produktus rinktis ekologiškus.

Parašykite komentarą