„Olifėja“ ir olimpiečiai primins loterijų dalyviams apie jų paramą sportui

Loterijų organizatorė „Olifėja“ pradėjo naują informacinę kampaniją, skirtą olimpiniams metams ir Lietuvos olimpinės komandos LTeam pasirengimui 2020 m. vasaros olimpinėms žaidynėms Tokijuje. Kampaniją pradėjo du TV eteryje jau transliuojami vaizdo klipai, kuriuose nusifilmavo disko metikas Andrius Gudžius ir irkluotoja Milda Valčiukaitė.

Kampanijos paskirtis – priminti šalies gyventojams, kad būtent jie yra pagrindiniai Lietuvos olimpiečių rėmėjai ir dalyvaudami loterijose finansuoja sportininkų pasirengimą bei dalyvavimą žaidynėse. 8 proc. kiekvieno nusipirkto „Olifėjos“ rengiamų loterijų bilieto kainos tenka tiesiogiai Lietuvos tautiniam olimpiniam komitetui ir yra skiriami Lietuvos olimpiečiams, paralimpiečiams ir sporto organizacijoms.

Pirmuosius kampanijos klipus jau galima pamatyti ir internete – https://www.youtube.com/watch?v=Oi548iLpyE4

https://www.youtube.com/watch?v=sDp33WrCVxg

„Olimpinis sportas ir finansavimo olimpiečiams užtikrinimas visada buvo „Olifėjos“ veiklos dalis. Tam skiriama ir įstatymų numatyta kiekvieno bilieto kainos dalis, ir didelė dalis veiklos dividendų, išmokamų pagrindiniam bendrovės akcininkui LTOK. Tačiau pastebėjome, kad apie tai pasakojome per mažai. Didelė dalis vyresnių gyventojų žino apie savo indėlį į olimpiečių finansavimą, o tarp jaunesnių žmonių tai žinoma mažiau“, – sakė Antanas Muraška, „Olifėjos“ generalinis direktorius.

Pasak jo, loterijos yra visų pirma pramoga, tačiau tai yra pramoga su tikslu. „Visi bilietai negali laimėti, tačiau 8 proc. kiekvieno bilieto kainos keliauja tiesiogiai olimpiečių pasirengimui, LTOK vykdomoms programoms ir LTeam veiklai. Net kai nelaimi loterijoje, laimi olimpines pergales Lietuvai ir mūsų sportininkų dalyvavimą“, – sakė loterijų organizatorės vadovas.

Informacinę kampaniją „Olifėja“ vykdo dirbdama kartu su olimpine komanda LTeam. Vėliau planuojamuose kituose kampanijos vaizdo klipuose pasirodys daugiau Lietuvos sportininkų, o kampanija bus matoma ne tiktai TV eteryje.

„Vaizdo klipuose svarbiausi yra sporto sirgaliai ir olimpiečiai. Per olimpines žaidynes visi tampame olimpinės komandos dalimi, įsitraukiame į varžybų tvarkaraštį, sergame už saviškius ir jaučiame, kad mūsų indėlis yra reikšmingas. Tačiau žmonių palaikymas sportininkams yra svarbus ne tiktai per varžybas, bet ir visą laiką. Žmonės šį palaikymą užtikrina kiekvieną kartą pirkdami loterijos bilietą. Olimpinės komandos sportininkai tą žino ir vertina“, – pasakojo Renata Mozuraitė, „Olifėjos“ marketingo direktorė.

Lietuvos olimpiniam judėjimui loterijų organizavimas iki 2018 m. pabaigos atnešė 83 milijonus eurų. Loterijų lėšomis yra didžiąja dalimi finansuojamas šalies olimpiečių pasirengimas olimpinėms žaidynėms, dalyvavimas jose, mokamos stipendijos olimpinės rinktinės nariams ir olimpinės pamainos sportininkams, remiama olimpinio švietimo veikla.

Parašykite komentarą