Informacija apie Seimo kanceliarijos darbą (atnaujinta kovo 15 d.)

Pagrindinė visuomenei aktuali informacija apie Seimo kanceliarijos darbą karantino taikymo Lietuvos teritorijoje laikotarpiu.

Stabdomas tiesioginis asmenų aptarnavimas.

Prašymai ir dokumentai priimami vienu iš šių būdų:

– el. paštu priim@lrs.lt

– paštu (Gedimino pr. 53, 01109 Vilnius)

– per E. pristatymo sistemą (epristatymas.post.lt)

Asmenys konsultuojami telefonu (8 5)  239 6060.

Seimo lankytojų centras nepriims lankytojų grupių ir pavienių asmenų.

Šis sprendimas taikomas iki balandžio 30 d.

Seimo skaitykla ir archyvas paslaugas išorės vartotojams teiks tik nuotoliniu būdu.

Seimo kanceliarijos darbuotojai neužsakys vienos dienos leidimų lankytojams, įskaitant žurnalistus.

Ilgalaikes akreditacijas turinčių žurnalistų darbo organizavimo tvarka šiuo metu nesikeičia. Apie galimus pokyčius žurnalistai bus informuoti.

Visi Seimo kanceliarijos darbuotojai pasiekiami įprastomis ryšio priemonėmis.

Parašykite komentarą