„eBay“ pagalba Lietuvos mažosioms ir vidutinėms įmonėms pandemijos laikotarpiu

„eBay“ pristatė programą „Always Open“, skirtą palaikyti Lietuvos verslininkus ir padėti jiems tęsti veiklą šiuo sudėtingu laikotarpiu. Įmonė suteikia pardavimu užsiimančioms mažosioms ir vidutinėms įmonėms naujų mažmeninių prekių eksporto galimybių ir daugeliu savo paslaugų siūlo naudotis nemokamai.

„eBay“ sukūrė naują programą, skirtą mažosioms ir vidutinėms įmonėms, kurios savo inventoriuje turi daugiau nei 100 skirtingų prekių. Kriterijus atitinkančioms įmonėms bus suteikta nemokama trijų mėnesių „Premium“ arba „Megastore“ lygio „eBay“ parduotuvės prenumerata, prieiga prie eksporto mokymosi programos, galimybė sudaryti 50 000 nemokamų sąrašų iki pat liepos mėnesio ir gauti patarimų iš individualių verslo konsultantų.

Ilya Kretovas, „eBay“ pasaulinio besivystančių rinkų skyriaus vadovas:

„Pandemijos sukelta krizė skatina verslininkus ieškoti naujų alternatyvų verslui vystyti. Remiantis mūsų duomenimis, viena iš tokių alternatyvų yra eksportas. Kiek anksčiau šiais metais surengėme internetinį seminarą, skirtą Baltijos šalių pardavėjams, kuris suteikė mus progą daugiau sužinoti apie jų patirtis ir veiklos scenarijus. Gautos žinios įkvėpė mus sukurti Lietuvos verslininkams programą „Always Open“ – juk Lietuva yra viena iš prioritetinių „eBay“ rinkų, pasižyminti dideliu eksporto potencialu ir unikaliais gaminiais, kuriuos gali pasiūlyti pasauliui. „eBay“ platformoje yra daugiau nei 11 000 aktyvių pardavėjų iš Lietuvos, daugelis jų bendradarbiauja su mumis jau ilgiau nei dešimtmetį. Šiandien norime padėti mažosioms ir vidutinėms įmonėms įveikti krizę ir palaikyti jų parduotuvių veiklą karantino laikotarpiu. Naujoji „eBay“ platformos programa „Always Open“ palengvins Lietuvos verslininkų veiklą ir leis jiems tapti nepriklausomiems nuo nepalankių aplinkybių dabar ir ateityje.“

Platformoje stebimas pardavimo apimčių augimas tam tikrose kategorijose. Kadangi dabar, panašu, yra puikus metas atnaujinti drabužių spintas ir įvaizdį, didžiausios pardavimo apimtys pasiektos moteriškų drabužių, moteriškos avalynės, vyriškų drabužių ir nagų lako priemonių kategorijose. Jose fiksuojamas atitinkamai 76 %, 68 %, 22 % ir 377 % augimas. Kai kurie pardavėjai susilaukė sėkmės, nes dalis žmonių karantino laikotarpiu nusprendė pradėti treniruotis ir bėgioti – sportinių batelių kategorijoje pardavimo apimtys išaugo 51 %. Interjero elementų ir apdailos kategorijoje stebimas 31 % augimas. Šiuos gaminius iš Lietuvos įsigijo JAV, JK, Vokietijos, Italijos ir Prancūzijos pirkėjai, kurie bendrai per pastaruosius tris mėnesius įsigijo daugiau nei 640 000 prekių.

Norėdami sužinoti daugiau apie programą ir dalyvavimo sąlygas, apsilankykite „Always Open“ puslapyje. Visą svarbią informaciją ir naujienas apie esamų pardavėjų eksportą ir pagalbą jiems rasite čia: eBay’s export hub.

Apie „eBay“

„eBay Inc.“ (Nasdaq: EBAY) yra pasaulinės prekybos lyderė, apimanti „Marketplace“ ir „Classifieds“ platformas. Mes suvedame tarpusavyje milijonus pirkėjų ir pardavėjų iš viso pasaulio, suteikiame žmonėms daugiau galių ir kuriame naujas galimybes. Įkurta 1995 m. San Chosė, Kalifornijoje, „eBay“ šiandien yra didžiausia ir populiariausia prekybos platforma pasaulyje, kurioje galima rasti puikių pasiūlymų ir unikalų asortimentą.

Norėdami sužinoti daugiau apie įmonę ir tarptautinius internetinius prekės ženklus, su kuriais ji bendradarbiauja, apsilankykite www.ebayinc.com.

Parašykite komentarą