Žingsnis iš tradicinės prekybos rėmų: vis dažniau apatinis trikotažas papildo apsiperkančiųjų internetu krepšelius

Įprastai prekyba kojinėmis ir apatiniu trikotažu – fizinių prekybos vietų niša, tačiau ir ši tradicija pamažu keičiasi. Ypatingas pokytis jaučiamas dabar, nes karantinas padarė stiprią įtaką vartotojų apsipirkimo įpročiams. Pastarųjų mėnesių statistika rodo, kad šios produkcijos pardavimai e. prekyboje sparčiai auga. Remiantis „Pigu.lt“ prekybos centro internete duomenimis, per pastarąjį ketvirtį išaugo 2 kartus.

„Pigu.lt“ rinkodaros vadovo Ernesto Kačerausko teigimu, apranga yra viena populiariausių kategorijų e. prekyboje, auga naujų parduotuvių su tokiu asortimentu skaičius, o ir paskutiniu metu pradėjo augti ir apatinio trikotažo bei kojinių pardavimai: „Pastebėjome, kad klientai darosi vis drąsesni. Ką anksčiau buvo linkę pamatyti gyvai, pasimatuoti ir pirkti fizinėse, dabar noriai deda į savo pirkinių krepšelį ir perka e. parduotuvėse. Tam labai padeda pateiktos dydžių lentelės, aprašymai ir klientų palikti įvertinimai bei komentarai“, – teigia jis.

Sėkmingi „D.MO“ žingsniai

Naujiems ir jau žinomiems vardams jungiantis prie „Pigu.lt“ prekybos centro internete, apatinio trikotažo ir kojinių asortimentą papildė garsaus Lietuvos krepšininko Donato Motiejūno vardinė linija „D.MO“, sukurta kartu su šimtmetį gyvuojančiu fabriku „Sparta“. Kolekcija, kurią sudaro 12 apatinių ir 9 kojinių poros, išsiskiria įvairiaspalviu, moderniu dizainu.

Pasak D. Motiejūno, „Sparta“ daugiau kaip per 100-tą metų užsitarnavo ir išlaikė savo vardą kaip kokybiška trikotažo ir kojinių gamintoja. Todėl norėdamas parodyti, kad ir šiuolaikiniam jaunimui kokybė bei patikimumas išlieka prioritetais, nedvejodamas savo linijos gamybai pasirinko šį gamintoją.

 „Kadangi esu dar sąlyginai jaunas, tad jaunatviškas stilius, laisvė judėti ir patogumas man itin svarbūs. Tuo pačiu norėjosi ryškesnių spalvų, kad ne tik konservatyvūs, bet ir drąsūs, sekantys mados tendencijas bei mėgstantys išskirtinį stilių pirkėjai, surastų savo prekę“, – pasakoja D. Motiejūnas, kartu prisipažįsta, kad viena kolekcija apsiriboti jis neketina, su „Sparta“ jau turi naujų idėjų.

Strateginis sprendimas žengti į e. prekybą

Pasak D. Motiejūno, apsipirkimas internetu yra neatsiejama jo gyvenimo dalis. „Prieš perkant, iškart pasižiūriu komentarus, įvertinimus, kainos ir kokybės santykį, nereikia važinėti, ieškoti kieno pasiteirauti, internetu tiesiog lengviau“, – teigia krepšininkas bei priduria, kad ir pats internetu perka kojines ir apatinį trikotažą. Tiesa, 2,13 m ūgio sportininkui tradicinėse parduotuvėse sunku rasti savo dydžio prekių.

 „Sparta“, reaguodama į rinkos poreikius, su Donatu Motiejūnu sukūrė naują „D.MO“ gaminių kolekciją ir taip kartu su ja įžengė į e. prekybą.

 „Prieš metus pasikeitus „Spartos“ savininkams, pradėjome naują etapą. Jaučiame, kad turime didžiulį potencialą plėstis tiek asortimentu, tiek pardavimų apimtimis. „D.MO“ kolekcija yra tai, kas leidžia mums išsiskirti vietinėje rinkoje. Su ja labai šauniai startavome „Pigu.lt“ internetinėje prekyboje. Tikimės ir toliau sėkmingo bendradarbiavimo bei plėtros į kitas Baltijos rinkas”, – sako Tomas Tumynas, UAB „Sparta Textile“ direktorius. 

Kolekciją galima apžiūrėti ir gyvai

 Artimiausiu metu „Pigu.lt“ į savo parduotuvę Kauno prekybos centre „Molas“ planuoja pristatyti stendą, kuriame „D.MO“ kolekciją bus galima pamatyti ir gyvai. Kaip tikina ir pats krepšininkas, nors apsipirkinėjimo internete įpročiai jam yra savaime suprantami, dažnai klientai, kaip pavyzdžiui jo tėvai, vis dar mieliau renkasi prekę apžiūrėti gyvai.

 „Natūralu, kad tiek mano tėvai, tiek dalis vyresnės kartos žmonių vis dar pripratę prie tradicinio apsipirkinėjimo. Jiems vis dar norisi pamatyti ir paliesti prekę, ją apžiūrėti, o man kur kas paprasčiau įsigyti daiktus internetu. Tačiau viskas keičiasi, gal netolimoje ateityje mano paties vaikai mąstys dar kitaip, užteks tik pagalvoti – ir prekė jau bus prie durų“, – svarsto krepšininkas. 

 Šiuo metu iš Kinijos į Lietuvą grįžęs D. Motiejūnas sako, kad jau seniai įpratęs apsipirkinėti nekeldamas kojos iš namų ir labai tiki e. prekybos ateitimi. Iš „Pigu.lt“ asortimento sportinei formai palaikyti neseniai įsigijo treniruoklį-dviratį, taip pat perka kitą įrangą bei džiaugiasi, kad jo kolekcija „Pigu.lt“ prekybos centre internete taip pat lengvai pasiekiama tiek interneto puslapyje, tiek mobiliojoje programėlėje.

Daugiau informacijos:

 Raimonda Strazdauskaitė

„Pigu.lt“ komunikacijos vadovė

+370 676 17109, raimonda.strazdauskaite@pigu.lt

Parašykite komentarą