„Maximos“ parduotuvėse – nauji veiksmai produktų šviežumui užtikrinti

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ sieks užtikrinti dar geresnę pieno produkcijos kokybę. Nuo birželio 23 d. įprastose „Maximos“ parduotuvių lentynose klientai ras tik tuos pieno produktus, kurių galiojimo terminas yra 3 dienos ir ilgiau. Pieno produktai, galiojantys trumpiau nei 3 dienas, bus talpinami atskirose, specialiai pažymėtose lentynose. Taip pat jie bus parduodami su nuolaida.

„Net apie 90 proc. apklaustų lojalių mūsų klientų sako, jog pieno produktų galiojimo terminas renkantis prekę jiems yra labai svarbus – prieš įsigydami prekę klientai galiojimo terminą būtinai patikrina. Tad siekdami užtikrinti dar geresnę pieno produktų kokybę bei kurti dar geresnę apsipirkimo patirtį, nuo šiol įprastose pieno produkcijos lentynose talpinsime produktus, kurie yra tinkami vartoti ne trumpiau nei 3 dienas“, – sako Ernesta Dapkienė, „Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė.

Anot prekybos tinklo atstovės, nuo šiol trumpiau nei 3 dienas galiojančius pieno produktus bus galima rasti specialiai paženklintose lentynose „Tiems, kas valgys šiandien“. Pasak E. Dapkienės, toks sprendimas klientams atneš laukiamos naudos.

„Apie 70 proc. lojalių „Maximos“ klientų sako, jog jei trumpiau galiojantys maisto produktai būtų talpinami vienoje vietoje, tokiu atveju klientai būtų linkę įsigyti didesnį jų kiekį. Ypač jei ketina produktus suvartoti greitai. Todėl naujas pieno produkcijos pateikimo principas – draugiškas aplinkai. Taip pat taupomas ir klientų laikas – pigiau kainuojančius pieno produktus nuo šiol rasti dar greičiau ir paprasčiau“, – pasakoja E. Dapkienė.

Ji taip pat teigia, kad siekis užtikrinti pieno produkcijos kokybę ypač aktualus vasarą, kai termometro stulpelis šokteli į virtų. Tuomet labai svarbu gerai atsirinkti, kurie pieno produktai galioja kiek ilgiau, o kuriuos svarbu suvartoti greitai.

Apie tai, jog prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse ilgesnio ir trumpesnio galiojimo pieno produktai talpinami skirtingose prekių lentynose, klientus nuo šiol informuos specialūs informaciniai karuliai „3 dienų standartas“.

Lojalių „Maximos“ klientų apklausoje dalyvavo 2072 prekybos tinklo klientai, kurie pieno produktus perka dažniau nei kartą per savaitę.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Parašykite komentarą