Visuomenė išrinko: „Camelia“ – geriausią reputaciją Lietuvoje turinti įmonė

Penktus metus iš eilės inicijuojamas Lietuvos įmonių reputacijos tyrimas, atliktas š.m. birželio mėnesį, parodė, kokią įtaką verslo organizacijų įvaizdžiui turėjo karantino laikotarpis. Visuomenė, vertinusi visas Lietuvos įmones, nusprendė, kad geriausios reputacijos Lietuvoje turinčios įmonės titulas trečius metus ir eilės atitenka mažų kainų vaistinių tinklui „Camelia“.

Įvertino karantino metu priimtus sprendimus

Vaistinių tinklą „Camelia“ valdančios UAB „Nemuno vaistinė“ generalinė direktorė Aušra Budrikienė teigia, kad šis laimėjimas šiemet ypatingai svarbus.

„Pandemijos laikotarpis mums, kaip ir daugeliui įmonių, buvo kupinas iššūkių. Orientavomės į visų darbuotojų ir klientų saugą. Šis visuomenės įvertinimas yra puikus įrodymas, kad mūsų priimti sprendimai prieš pandemiją ir karantino metu, tokie kaip reikalingiausių visuomenei prekių – apsauginių medicininių kaukių ir dezinfekcinio skysčio – pardavimas už savikainą atsisakant viso pelno, buvo teisingi. Tokie rezultatai parodo, kad pirkėjai pasitiki mumis net ir ypatingai sudėtingomis sąlygomis“, – sako A. Budrikienė.

Pelnyti visuomenės palankumą padeda aiški veiklos strategija

A. Budrikienė įsitikinusi, kad profesionalus aptarnavimas ir nuoširdus rūpestis klientais nėra vienintelės priežastys, dėl ko „Camelia“ yra nominuojama viena geriausią reputaciją turinčių įmonių. Pasak jos, užsitikrinti pirkėjų lojalumą labiausiai padeda nuosekliai vykdoma, sąžininga mažų kainų politika ir nuolaidų bei akcijų sistema.

„Kasmet kartu su tyrimų bendrove „Spinter research“ atliekame visuomenės nuomonės tyrimus. Šiemet, analizuojant paskutinio tyrimo rezultatus išsiaiškinome, kad beveik pusė apklaustųjų mano, jog „Camelia“ vaistinėse vaistai yra pigiausi. Taip pat tyrime vartotojai įvardino, kad būtent šis vaistinių tinklas jiems stipriausiai asocijuojasi su geriausiomis nuolaidomis ir mažiausiomis kainomis. Tai mums leidžia manyti, kad judame teisinga kryptimi ir gebame ne tik išgirsti pacientų lūkesčius, bet ir juos pateisinti“, – sako A. Budrikienė.

Reputacijos tyrimo metu respondentai, vertindami skirtingas organizacijas, kaip ir kasmet, buvo suskirstyti į visuomenės atstovų, nuomonės lyderių, sprendimų priėmėjų grupes. Reputacijos tyrimą atliko tyrimų bendrovė „Customer Centric Consultancy“ kartu su Investuotojų forumu, komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ ir Lietuvos marketingo asociacija (LiMA).

Parašykite komentarą