„Agrorodeo“ į naują sezoną žengia atsinaujinę – modernų vizualinį sprendimą sukūrė pačių darbuotojų komanda

Tarptautinę prekybą grūdais vykdanti bendrovė „Agrorodeo“ keturioliktąjį veiklos sezoną pradeda pakeitusi vizualinį identitetą. Pasak lietuviško kapitalo bendrovės vadovų, nauji prekės ženklą reprezentuojantys spalviniai sprendimai atspindi per 13 metų išsiplėtusią įmonės veiklą ir tiksliau išreiškia vertybines nuostatas.

 „Simboliška, kad liepos 13 d. užveriame duris 13-ąjam ir žengiame į naują 14-ąjį veiklos sezoną. Praėjęs sezonas buvo itin sudėtingas žemės ūkio kultūrų prekybos sektoriui – nemažai įmonių susidūrė su rimtais išbandymais, daliai jų teko pasitraukti iš rinkos. Tuo tarpu mums, nepaisant kuklesnių veiklos rezultatų, pavyko ne tik išnešti sveiką kailį, bet ir iš esmės sustiprėti – klientams pasiūlėme modernių rizikos valdymo instrumentų, skaitmenizavome veiklos procesus, išplėtėme eksporto rinkų geografiją“, – sako bendrovės „Agrorodeo“ įkūrėjas ir generalinis direktorius Robertas Lapinskas.

 Kokybinę plėtrą lydi ir išoriniai pokyčiai – naują sezoną „Agrorodeo“ pasitinka atnaujinę prekės ženklą ir vizualinį identitetą.

 Pasirinkta natūralių gamtos spalvų gama

 Naujojo prekės ženklo akcentas – dinamikos jausmą sukuriančių natūralių spalvų, sutinkamų gamtoje, gradientas. Tamsiai mėlyna, vandenyno gelmių spalva, simbolizuoja bendrovės profesionalumą bei patikimumą. Smaragdinė spalva – gebėjimas dirbti greitai besikeičiančiomis rinkos sąlygomis, nuolatinis tobulėjimas, kuriami novatoriški instrumentai. Bendrovės skaidrumą, sąžiningą ir pasitikėjimu paremtą partnerystę ir atsparumą neprognozuojamiems rinkų pokyčiams simbolizuoja žalia spalva.

 „Ši dinaminė spalvų gama – bendras tandemas, taikliai išreiškiantis per 13 metų išsiplėtusią „Agrorodeo“ veiklą, sukauptą patirtį ir pagrindines vertybes“, – sako „Agrorodeo“ vadovas.

 Logotipe – bendrovės išskirtinumas

 Pasak jo, senasis logotipas, nors ir puikiai atpažįstamas bei vertinamas tarptautinėje rinkoje, vizualiai atrodė atsiliekantis nuo pačios bendrovės, nebeatspindintis nūdienos – ieškota sprendimo, kuris apjungtų seną ir naują, tradiciją ir novatoriškumą, patirtį ir jaunatvišką veržlumą.

 „Per trylika veiklos metų daug kas pasikeitė – pardavimo pajamos padidėjo daugiau nei 5 kartus iki 464,8 mln. eurų, prekiaujamų kultūrų kiekiai išaugo daugiau nei 11 kartų iki 2,3 mln. tonų, klientams pasiūlytas ne vienas išskirtinis modernus rizikos valdymo instrumentas, tapome profesionalumo standarto lyderiais savo sektoriuje“

 Prie sprendimo keisti vizualinį identitetą prisidėjo ir tyrimų duomenys, parodę, kad ankstesnis „Agrorodeo“ prekės ženklas silpnai komunikuoja bendrovės veiklos išskirtinumą.

 „Ieškojome vizualinių sprendimų, kurie leistų suvokti, jog nesame tiesiogiai žemės ūkio veikla užsiimanti įmonė. Neauginame grūdų, nekuriame ūkių ar kooperatyvų, neprekiaujame trąšomis ar traktoriais. Mes visame pasaulyje vykdome tarptautinę prekybą grūdais – žaliava, kuri gimsta žemės ūkyje. Tai ir norėjome kuo aiškiau atspindėti savo naujuoju prekės ženklu“, – aiškina „Agrorodeo“ vadovas.

 Naują prekės ženklą kūrė patys darbuotojai

 Sprendimą keistis inspiravo ir darbuotojų noras, kad bendrovės veidas būtų išskirtinis, atspindėtų tikrąją „Agrorodeo“ veiklą.

 „Pačių mūsų įmonės darbuotojų grupei gimė idėja „aprengti“ logotipą „nauja suknele“ – spalvingesne, išraiškingesne, tiksliau atspindinčia bendrovės „asmenybę“. Bendrovės prekės ženklas – tai ne tik grafinis logotipas. Tai žinutė rinkai apie pačią bendrovę, jos veiklą, organizacinę kultūrą, vertybines nuostatas, tai emocinis ryšys, kuriamas vizualiai, spalvų ir susijusių simbolių pagalba“, – pažymėjo „Agrorodeo“ vadovas.

 Spalvų skalę atnaujintam prekės ženklui taip pat pasiūlė bendrovės komanda. Vizija, kaip pasirinktos spalvos geriausiai atspindėtų bendrovės vertybes ir savybes, darbuotojų buvo sugeneruota per kelis mėnesius – buvo pasirinktas Jūrinės aušros gradientas, o simboliu deivė Brėkšta. Lietuvių mitologijoje Brėkšta yra aušros ir sutemų deivė, globojusi nakties laiką nuo saulės laidos iki patekėjimo, ir kuri per sapnus įspėdavo žmones apie būsimus įvykius.

 „Tuo ji mums ir artima – mes taip pat vadovaudamiesi pačių darytomis rinkos analizėmis ir įspėdami klientus bei partnerius apie būsimus įvykius, mes sudarome sąlygas jiems priimti tinkamą sprendimą“, – sako R. Lapinskas.

Apie „Agrorodeo“

2006 m. įkurta bendrovė yra grūdų prekybos įmonė, prekiaujanti grūdinėmis, ankštinėmis ir aliejinėmis kultūromis visame pasaulyje. Bendrovė yra viena didžiausių grūdų eksportuotojų Baltijos šalyse. „Agrorodeo“ savo veiklą vysto trimis pagrindinėmis kryptimis: Lietuvoje užaugintų grūdų pirkimas ir pardavimas vietinėje rinkoje, Lietuvoje užaugintų grūdų eksportas, grūdų pirkimas ir pardavimas užsienio šalyse (tarptautinė prekyba). Iš Lietuvos partnerių supirktą žemės ūkio produkciją „Agrorodeo“ eksportuoja į 55 valstybes.

Parašykite komentarą