Nauja pasaulinė „Coca-Cola“ kampanija atkreipia dėmesį į sudėtingą maitinimo įstaigų padėtį

COVID-19 pandemija turėjo nemažą įtaką viso pasaulio ekonomikai ir vartojimo įpročiams. Įsivyravus ekonominės recesijos nuotaikoms ir klientų tarpe augant neužtikrintumui, nereta maitinimo įstaiga patyrė nemažus nuostolius ar net buvo priversta visam laikui užverti savo duris. Reaguodama į šią situaciją, „Coca-Cola“ ėmėsi ir imsis priemonių, kurios bus nukreiptos į verslo skatinimą, pažeidžiamų visuomenės grupių rėmimą ir socialinių ryšių kūrimą.

Reaguodama į tuometinę situaciją, balandžio mėnesį įmonė visame pasaulyje, įskaitant Lietuvą, sustabdė rinkodarinę veiklą ir pastarosios finansus skyrė palaikyti medikus, nukentėjusias bendruomenes ir apsaugoti savo darbuotojus. Žengdama dar toliau, „Coca-Cola“ Lietuvoje ir visame pasaulyje šį mėnesį pradeda kampaniją „Atviri kaip niekad anksčiau“, kuria siekiama atkreipti dėmesį į karantino metu išmoktas pamokas ir padėti vietos kavinėms, restoranams bei viešbučiams.

„Coca-Cola“ komunikacijos vadovė Baltijos šalims Nele Normak teigia, kad kampanija „Atviri kaip niekad ankščiau“ yra grindžiama idėja, kad mums nebūtina ieškoti būdų, kaip grįžti į „normalią“ ar „įprastinę“ ikipandeminę būklę: „Vietoj to, turėtume siekti pokyčio, kuriame pasaulis būtų ne tiesiog prisitaikantis prie iššūkių, bet geresnis. Šios kampanijos epicentre randame ne mūsų produkciją, bet ryšį tarp mūsų partnerių – viešbučių, kavinių ir restoranų – bei ištisų bendruomenių, mūsų vartotojų, kurių dėka, daugelis maitinimo įstaigų atsivėrė su nauja jėga bei vėl tampa mūsų socialinio gyvenimo centrais.“

Kokybinio pokyčio pasikeitusiame pasaulyje siekianti kampanija „Atviri kaip niekad anksčiau“ bando atkreipti dėmesį į tai, kas buvo itin svarbu karantino laikotarpiu – atvirumas, džiaugsmas šia akimirka – dėmesys žmonėms ir dalykams, kurie yra šalia mūsų čia ir dabar. Ši pasaulinė kampanija sukurta tikint, kad mes kartu galime judėti pirmyn, nebesigręžioti į tai, kaip gyvenome anksčiau, ir kartu kurti tą „naująjį normalumą“ – kitokį, geresnį, įtraukiantį ne paskirus asmenis, bet ištisas bendruomenes ir žmonių grupes.

Be to, siekiant padėti maitinimo įstaigoms pritraukti lankytojus, rugpjūčio 8-9 dienomis įvairiose Lietuvos miestuose bus organizuojamas „Coca-Cola“ savaitgalis, kurio metu nemokamai bus išdalinta daugiau nei 67 tūkst. „Coca-Cola“ buteliukų. Nemokamą dovaną bus galima atsiimti apsilankius vienoje iš 115 akcijoje dalyvaujančių maitinimo įstaigų, kurių sąrašą galima atrasti adresu www.coca-cola.lt.

Planuojama, kad ši kampanija nebus trumpalaikė ir vyks ir kitais metais. Kitame jos etape kiekvienas bus kviečiamas įsitraukti ir išsakyti savo nuomonę – kokį pasaulį turėtume kurti kartu ir kaip mes visi galėtume tapti dar atviresni vienas kitam.

Parašykite komentarą