MAXIMA LT pardavimai pernai mažėjo lėčiau

2010 metais MAXIMA LT, UAB apyvarta sumažėjo 7,2 proc. palyginti su 2009 metais ir sudarė 4,43 mlrd. litų be PVM. Bendrovės duomenimis, net ketvirtadalį bendros įmonės metinės apyvartos (25 proc.) praėjusiais metais sudarė akcijų metu parduotų prekių pardavimai. Per pastaruosius dvejus metus bendrovės apyvarta sumažėjo 20 proc., t. y. 1 mlrd. litų. „Praėjusieji metai vis dar buvo sudėtingi. Vidaus vartojimas ir toliau mažėjo – pernai jis prilygo 2003-ųjų metų lygiui. Vis tik pardavimų rodikliai 2010 metais smuko jau mažesniais tempais nei 2009 metais, kai bendrovės apyvartos sumažėjimas siekė 11,6 procento”, − sako MAXIMA LT, UAB, generalinis direktorius Gintaras Jasinskas. MAXIMA LT vadovo teigimu, lėtesniam pardavimų mažėjimui 2010 metais įtakos turėjo stabilesnė ekonominė situacija šalyje bei kiek optimistiškesnės vartotojų nuotaikos paskutinį praėjusių metų ketvirtį. Spalis buvo pirmasis mėnuo, kai 2010 metų pardavimai susilygino su 2009 metų spalio pardavimais. Pasak G. Jasinsko, kaip ir ankstesniais, taip ir praėjusiais metais gyventojams buvo pakankamai svarbu taupyti. Tai rodo ir įmonės veiklos rodikliai, kad kas ketvirta prekė buvo nupirkta būtent su nuolaida. „Nors paskutinio praėjusių metų ketvirčio rezultatai rodo, jog griežtą taupymą pamažu ima keisti efektyvus vartojimas − gyventojų išlaidos pamažu stabilizuojasi, perkama įvairesnių prekių, neapsiribojama tik būtiniausiomis, tačiau vis tik kol kas akivaizdžių vartojimo pasikeitimų ar greito ekonomikos atsigavimo nesitikime”, − pastebi G. Jasinskas. Šiais metais MAXIMA LT planuoja susitelkti ties kokybiniu parduotuvių atnaujinimu, pirkėjų aptarnavimo kokybės gerinimu, svarsto ir apie kiek aktyvesnę parduotuvių tinklo plėtrą. Šiuo metu MAXIMA LT, UAB Lietuvoje valdo 214 parduotuvių. Kasdien juose apsilanko apie 550 tūkst. pirkėjų. Visose MAXIMA parduotuvėse Lietuvoje ir įmonės administracijoje dirba 15 tūkst. darbuotojų.

Parašykite komentarą