Grupinių apsipirkimų svetainė "Dyl.lt" išplėtė savo veiklą Latvijoje

Praėjusių metų rugsėjį Lietuvoje veiklą pradėjusi grupinių apsipirkimų svetainė „Dyl.lt” pirmąsias akcijas pasiūlė ir Latvijos rinkai. UAB „Hardus” valdoma „Dyl.lt” yra pirmoji ir vienintelė grupinių apsipirkimų svetainė, savo veiklą išplėtusi už Lietuvos ribų. Nuo šiol specialius pasiūlymus, su kuriais bus taikomos ypatingos iki 70 proc. dydžio nuolaidos įvairioms prekėms ir paslaugoms Rygoje, jau galima rasti puslapyje „Dyl.lv”. Svetainėje bus siūloma įsigyti nuolaidų kuponus įvairioms prekėms ir paslaugoms maitinimo įstaigose, drabužių parduotuvėse, grožio ir sveikatingumo centruose, kelionių agentūrose, ugdymo įstaigose. Taip pat bus galima pigiau pamatyti spektaklius ar apsilankyti įvairiuose koncertuose. Daugiau nei šimtas tokių akcijų jau sėkmingai įvyko Lietuvoje. „Dyl.lv” yra pirmoji grupinių apsipirkimų svetainė įžengusi į Latvijos rinką iš Lietuvos. Džiaugiamės būdami pirmieji, kurie kasdien šimtams žmonių suteiks galimybę kokybiškas paslaugas įsigyti kur kas pigiau. Latvių įpročiai ne daug kuo skiriasi nuo mūsiškių, tad sėkminga veikla Lietuvoje rodo, kad grupiniais apsipirkimais aktyviai domėsis ir latviai. Planuojame jau greitai tapti viena pirmaujančių grupinio apsipirkimo internetu svetainių Latvijoje”, – sakė UAB „Hardus” direktorė Vaiva Kubilaitė. UAB „Hardus” svetainės plėtrą jau planuoja ir kitose Europos šalyse. „Kasdien po akciją saviem” šūkį skelbiančios grupinių apsipirkimų svetainės „Dyl.lt” ir „Dyl.lv” savo lankytojams kasdien pasiūlo vis naują akcijos kuponą, su kuriuo įprastos paslaugos ar prekės kainuoja iki 70 proc. pigiau. Akcijos kuponus įsigijus nustatytam vartotojų skaičiui, akcija paskelbiama įvykusia, o pirkėjams nurodytais el. pašto adresais išsiunčiamas įvykusios akcijos patvirtinimas. Akcijai neįvykus, pinigai sugrąžinami visiems jos pirkėjams. Svetainėse taip pat yra siūlomos savaitės akcijos bei pasiūlymai įvairių švenčių progomis. Iki šiol UAB „Hardus” valdomą grupinių pirkimų puslapį „Dyl.lt” aplankė pusė milijono unikalių lankytojų Lietuvoje. Bendrovės užsakymu atliktų tyrimų duomenimis apie 50 proc. pirkėjų svetainėje yra įsigiję daugiau nei vieną akcijos kuponą, 30 proc. sėkmingai pasinaudojo 10 ir daugiau akcijų. Iki šiol „Dyl.lt” pardavė virš 10 tūkst. kuponų ir padėjo sutaupyti daugiau nei 320 tūkst. litų.

Parašykite komentarą