2010-aisiais "Henkel" pasiekė rekordinius rezultatus

Bendrovei „Henkel” 2010-ieji metai buvo labai sėkmingi – pardavimai išaugo 11,2 proc., besivystančiose pasaulio šalyse bendrovės produktai užima 41 procentą rinkos. Baltijos šalyse bendrovės rezultatai atrodo kukliau, tačiau 2011 metais laukiama augimo. „2010-ieji bendrovei „Henkel” buvo puikūs metai. Pirmą kartą finansinių metų pabaigoje pakoreguota EBIT marža yra didesnė nei 12 procentų, – sakė „Henkel” generalinis direktorius Kasper Rorsted. – Įtvirtinome savo rinkos pozicijas visuose verslo sektoriuose ir stiprinome savo prekės ženklų vertę. Mums taip pat pavyko iškovoti didesnę rinkos dalį besivystančiose rinkose. Pasiekę tokių gerų rezultatų praėjusiais metais, esame pasiruošę pasiekti 2012-iesiems užsibrėžtus finansinius tikslus.” „Henkel” pardavimai per fiskalinius 2010 metus buvo 15,092 mln. eurų (52 mln. litų), tai yra 11,2 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu ankstesniais metais. Įvertinus skirtingus valiutų kursus, matomas 6,4 proc. bendrų pardavimų augimas. Organiškas pardavimų augimas, t.y. ne tik pagal skirtingas valiutas, bet ir pagal aktyvius pirkimus/pardavimus pakoreguotas augimas, siekė 7 proc. Gerus rezultatus lėmė puikus visų „Henkel” verslo sektorių darbas. Ypač geri yra lipnumo technologijų sektoriaus rezultatai – pardavimai augo 11,8 procento. Kosmetikos sektorius, kaip ir ankstesniais metais, augo – 2010 metais nepaisant stagnacijos rinkoje pardavimai buvo 4,8 proc. didesni, nei tokiu pačiu laikotarpiu ankstesniais metais. Didžiausias pardavimų augimas matomas Europos ir Afrikos/Artimųjų Rytų regionuose, pastarajame fiksuojamas dviženklis augimas. Vakarų Europoje, ypač Vokietijoje, Prancūzijoje ir Ispanijoje, pardavimai taip pat žymiai išaugo. Rytų Europoje dėl didelio kainų sumažėjimo pardavimai augo mažiau nei ankstesniais metais. Skalbimo produktų sektoriuje labiausiai išaugo valymo, dezinfekavimo priemonių ir audinių minkštiklių pardavimai. Nepaisant sudėtingų prekybos sąlygų ir didelės konkurencijos Vakarų Europoje „Henkel” padidino savo valymo ir dezinfekavimo priemonių rinkos dalį. Didžiausią indėlį padarė prekės ženklas „Persil”, ypač skystos konsistencijos priemonės. Itin didelį augimą pasiekė Plaukų priežiūros priemonių sektorius – daugybė naujų plaukų priežiūros ir formavimo priemonių bei plaukų dažų padidino bendrovės rinkos dalį. Prognozė 2011-iesiems Įvertinę ekonomikos rodiklių prognozes, „Henkel” mano, kad visų pasaulio šalių BVP 2011 m. išaugs maždaug 3 procentais. Bendrovė planuoja šiais metais dar kartą pasiekti geresnių rezultatų ir viršyti juos 3-5 procentais. Prognozė remiasi konkurencinga bendrovės pozicija, kuri pastaraisiais metais labai sustiprėjo. Taip pat „Henkel” yra įsipareigojusi vykdyti griežtą kaštų discipliną. Bendrovė jau pradėjo naudoti daugybę kaštų struktūros vertinimo priemonių, kurios davė teigiamų rezultatų. 2011 m. bendrovė ketina tobulinti turimas priemones, jas nuolat derinti prie besikeičiančių rinkos sąlygų. K. Rorsted, kalbėdamas apie fiskalinius 2011 metus, teigė, kad rinkoje auga žaliavų kainos ir išlieka sudėtinga ekonominė situacija, ypač konkurencingose srityse, kuriose veikia „Henkel”. „Mes ir toliau greitai ir ryžtingai reaguosime į rinkos permainas. Esame pajėgūs pasiekti gerų rezultatų. Manome, kad pakelsime pataisytą EBIT maržą iki maždaug 13 proc., o pataisytas vienai akcijai tenkantis uždarbis padidės apie 10 procentų.” „Henkel Baltic” Vykdančioji direktorė Siiri Odrats-Koni sako, kad atsižvelgiant į bendrą ekonominę situaciją praėjusių metų „Henkel” rezultatai Baltijos šalyse yra patenkinami. „Namų ruošos ir kosmetikos sektorių apimtys išliko 2009 metų lygyje – tokio rezultato ir tikėjomės, nes vidinė paklausa rodo mažėjimo tendenciją. Taip pat reikia pastebėti, kad nepaisant finansinės krizės šie sektoriai praėjusiais metais išlaikė augimą. Lipnumo technologijų sektoriaus rezultatai yra labai geri: pramoninių lipnumo prekių pardavimai išaugo daugiau nei 30 proc., lyginant su tokiu pačiu laikotarpiu ankstesniais metais – tai lėmė pramonės eksporto lygio augimas Baltijos šalyse. Vartotojams ir statybai skirtų priemonių augimas siekė 16 proc. – tai viršijo mūsų lūkesčius”, – teigė S. Odrats-Koni. Jos manymu, 2011 metais „Henkel” Baltijos šalyse pasieks 5-6 proc. augimą. Išsamią bendrovės 2010 m. rezultatų ataskaitą anglų kalba galite atsisiųsti čia. Apie „Henkel” „Henkel” įkurta 1976m. ir valdo tokius gerai žinomus prekinius ženklus kaip „Persil”, „Schwarzkopf” ir „Loctite”. „Henkel” dirba apie 50 tūkst. darbuotojų. Fiskaliniais 2009 m. Bendrovė pardavė produkcijos už 13,573 mln. eurų, o bendrovės pelnas siekė 1.364 mln. eurų. „Hekel” akcijos listinguojamos Vokietijos vertybinių popierių biržoje DAX, kompanija patenka į „Fortune Global 500” sąrašą.

Parašykite komentarą