UAB „Serfas” ES struktūrinių fondų pagalba įdiegė naują klientų aptarnavimo sistemą

UAB „Serfas” viena didžiausių statybinių medžiagų, juodųjų metalų ir armatūros gaminių pardavimo įmonių Lietuvoje, įgyvendino projektą „UAB „Serfas” produktyvumo didinimas ir aplinkos verslui gerinimas diegiant e-verslo sprendimus klientų aptarnavimo veiklų optimizavimui” (toliau – Projektas), kurio metu buvo sukurta reikiama materialinė bazė bei įdiegta integruota klientų aptarnavimo sistema. Projektas įgyvendintas per 12 mėnesių. Naujai įdiegtos sistemos dėka optimizuoti ir integruoti valdymo procesai sudaro sąlygas įmonės apyvartos, darbo našumo ir eksporto augimui, o taip pat pakels įmonės darbo našumą. Sukurti ir įdiegti moduliai bei pilnai funkcionuojanti vieninga sistema įgalino apjungti ir optimizuoti vidinius ir išorinius verslo procesus, kas taupo užsakymo- gamybos – logistikos laiką bei didina informacijos perdavimo spartą tiek klientams, tiek tiekėjams / partneriams. Įgyvendintas projektas sutrumpino įmonės viduje atliekamų sandorių atlikimo trukmę ir problemų sprendimo laiką, optimizavo apmokėjimo už paslaugas procesus bei sudarė sąlygas efektyviai finansų apskaitai ir analizei. Projekto įgyvendinimo metu įsisavinta daugiau kaip 115 tūkst. litų paramos. Projektas buvo remiamas pagal 2007–2013 m. Ekonomikos augimo veiksmų programos 2 prioriteto „Verslo produktyvumo didinimas ir verslo aplinkos gerinimas” VP2-2.1-ŪM-02-K priemonę ,,E-Verslas LT”. Bendra projekto vertė siekė 230 tūkst. litų.

Parašykite komentarą