UAB „Prioro įrašų grupė“ sėkmingai baigė įgyvendinti projektą UAB „Prioro įrašų grupė” produktyvumo didinimas, plečiant eksporto galimybes

 UAB „Prioro įrašų grupė“ įgyvendino verslo produktyvumo plėtros projektą, kurio metu įmonė padidino verslo produktyvumą vykdydama eksporto plėtros galimybių skatinimo  programą. ES pramos lėšos, skirtos pagal  Ekonomikos augimo veiksmų programos VP2-2  prioriteto „Verslo produktyvumo didinimas ir verslo aplinkos gerinimas“   priemonę   VP2-2.1-ŪM-04-K „Naujos galimybės”

 Projekto veiklų įgyvendinimo trukmė: 02-01 iki: 2015-09-30

 Viso projekto išlaidų suma, Lt: 72.405,00 Eur

 Skirtas finansavimas, Lt: 43.443,00 Eur

 Šio projekto tikslas – siekti įmonės eksporto ir produktyvumo didėjimo, pristatyti įmonės gaminamą auštųjų technologijų produkciją užsienio rinkose, didinti produkcijos pardavimus esamose užsienio šalyse, pritraukiant daugiau užsienio šalių klientų, eksportuoti naujus produktus (kino filmai, kompiuteriniai žaidimai ) į naujas rinkas.

UAB „Prioro įrašų grupė” šiuo projektu padidino įmonės žinomumą bei pardavimus užsienyje, surado daugiau užsienio partnerių. Aptarnaujant smulkius užsienio rinkų užsakovus pasiektas didesnis įmonės produkcijos pelningumas, tuo tarpu stambesnių klientų suradimas garantavo tolygų įmonės pajamų augimą ir užtikrino paslaugų pardavimų stabilumą.

Projekto metu įmonė pristatė savo produkciją ir paslaugas didžiausiose tarptautinėse muzikos, kompiuterinių žaidimų ir filmų parodose, kurioms buvo ruošiamasi išleidžiant kryptingai į užsienio rinkas orientuotą rinkodaros medžiagą. Intensyvus dalyvavimas tarptautinėse parodose užtikrino  įmonės eksporto augimą, produktyvumo didėjimą. Tačiau siekiant aktyviai dalyvauti specializuotose tarptautinėse parodose, kurios Pareiškėjo produkcijos eksporto skatinimo vystymui yra ypač svarbios, reikalingos nemažos investicijos, kurioms savo lėšų Pareiškėjui nepakako, todėl norėdami įmonės pardavimus užsienio rinkose didinti efektyviau ir intensyviau, papildomo finansavimo projektui buvo kreiptasi  į Europos Sąjungos struktūrinius fondus.

Įmonė dalyvavo daugybėje pasaulinės reikšmės mugių ir parodų – Kanų kino festivalyje ir paraleliai vykstančioje mugėje Marche du Film 2014, Berlyno kino festivalyje ir paraleliai vykstančioje European Film Market 2015 mugėje, CineEurope 2015 parodoje Barselonoje, Tarptautiniame Annecy animacinių filmų festivalyje ir MIFA 2015 kino mugėje, Venecijos kino festivalyje ir La Biennale di Venezia 2015 kino mugėje bei Sankt Peterburge vykusioje mugėje Kino Expo 2015. Parodų ir mugių metu yra užmezgamos naujos pažintys ir kontaktai, kurie yra palaikomi net ir projektui pasibaigus, o taip pat randama naujų partnerių bei projektų platinimui Baltijos šalyse. Susitikus su buvusiais ir esamais verslo partneriais aptariamos tolimesnės darbo kartu perspektyvos, būsimi kino projektai ir su jais susijusios naujienos. Renginių metu taip pat buvo reklamuotas „Prior Entertainment“ vardas, įmonės galimybės ir perspektyvos – tai leido padidinti įmonės veiklos žinomumą ir pagerinti jos įvaizdį. Tokie veiksmai sudarė sąlygas nuolatiniam bendrovės veiklos rezultatų gerinimui tiek projekto laikotarpiu, tiek ir po jo.  

Projekto įgyvendinimas taip pat leido įmonei plėsti veiklą. Parodų ir festivalių metu radus naujų užsakovų, buvo sudarytos naujos bendradarbiavimo sutartys, leisiančios užtikrinti veiklos stabilumą bei kurti naujas darbo vietas. Kadangi pagrindinis projekto tikslas yra ilgalaikių kontaktų užmezgimas, pritraukiant daugiau smulkių pirkėjų, įmonė tikisi ne vienerius metus trunkančios naudos, įsitvirtinimo tarptautinėje rinkoje, gaunant nuolatinius užsakymus iš užsienio partnerių. Nuolatinių klientų užsakymai turėtų tapti absoliučiai dominuojantys įmonės pardavimų struktūroje.

Planuojama , kad įmonės eksportas 2018 metais išaugs ne mažiau 136,46 %, lyginant su 2012 m.  

Parašykite komentarą