Lietuvių sukurta modernia kino reklamos programine įranga domisi klientai nuo Indijos iki Pietų Amerikos

Šiemet labiausiai iš visų augusi kino reklamos rinka už spartų – net 2,6 karto – šuolį turėtų būti dėkinga naujiems klientams ir jau kelerius metus sėkmingai naudojamai moderniai programinei įrangai. Toks augimas kino reklamos paslaugų UAB „Cinema Ads“ paskatino pačių sukurtam inovatyviam produktui surasti naudotojų ir kitose šalyse.

Šiuo metu bendrovės sukurtą programinę įrangą naudoja kino teatrų tinklas „Forum cinemas“ Lietuvoje ir Latvijoje. Jos atsiradimas kino teatrams padėjo supaprastinti reklaminių klipų transliavimo valdymą ir planavimą. Vien šių metų sausį-liepą prieš kino filmus buvo parodyta 246 000 reklaminių klipų. Tai 51,3% daugiau negu per tą patį laikotarpį pernai.

„Lietuvos kino rinką žinome labai gerai, joje dirbame ne vienerius metus. Dar praėjusiais metais matydami didžiulį šios rinkos potencialą augti nusprendėme pačių sukurtai programinei įrangai surasti naudotojų ir kitose šalyse“, – sako bendrovės „Cinema Ads“ vadovaujantis programuotojas Jevgenijus Dmitrijevas.

Naujų klientų rado specializuotose parodose

Naujų rinkų ir potencialių klientų bendrovės atstovai pirmiausia ėmė dairytis specializuotose parodose. Tokia plėtros strategija pasitvirtino. Šiuo metu vyksta derybos su Indijos kompanija „Cinesales Corporation“, gaminančia kino teatrų įrangą. Kontaktai su ja užsimezgė pernai gruodį Honkonge, Kinijoje, vykusioje kino profesionalų parodoje „CineAsia“. Indus sudomino galimybė savo klientams visame pasaulyje pasiūlyti produktų, su jau įdiegtomis kino reklamos valdymo programomis.

Šiemet rugsėjo pabaigoje bendrovės „Cinema Ads“ darbuotojai lankėsi tarptautinėje kino industrijos parodoje „Kino Expo International“ Sankt Peterburge, Rusijoje. Susitikimai su potencialiais partneriais buvo sėkmingi ir joje. Bendrovės sukurta programine įranga susidomėjo vienas iš Rusijoje veikiančių kino teatrų tinklų „Monitor“. Šiuo metu planuojamas „Cinema Ads“ įrangos bandomosios versijos diegimas keliuose jų kino teatruose.

Taip pat vyksta derybos ir su vienu didžiausių Pietų Amerikos kino teatrų tinklų „Cinépolis“ bei Estijos kino teatrais.

Pasinaudojo Europos Sąjungos parama

Bendrovės „Cinema Ads“ atstovai sako, kad užmegzti tiek daug naudingų kontaktų, ieškoti naujų rinkų savo produktui nebūtų galėję be Europos Sąjungos paramos lėšų.

„Dalyvaudami verslo produktyvumo didinimo ir verslo aplinkos gerinimo projekte turėjome galimybę apsilankyti dviejose tarptautinėse parodose. Jose ir susipažinome su naujais potencialiais partneriais. Su kai kuriais iš jų šiuo metu dar deramės, o su kitais jau bandome mūsų siūlomą programinę įrangą. Matome realų susidomėjimą mūsų produktu ir tikime, kad greitu metu juo bus valdoma kino reklama ne vien tik Lietuvoje ir Latvijoje“, – teigia „Cinema Ads“ atstovas J. Dmitrijevas.

Apie UAB „Cinema Ads“

UAB „Cinema Ads“ – kino reklamos paslaugų ir programinės įrangos leidybos įmonė. Ji teikia įvairias reklamos paslaugas (nuo spausdintinės iki audiovizualinės reklamos) kino centruose „Forum Cinemas“ bei užsiima programinės įrangos leidyba. Daugiau informacijos: http://www.cinemaads.lt/

2014 metų rugsėjo 19 dieną įmonė pradėjo projektą „UAB „Cinema Ads“ naujų rinkų paieška“ (Nr.: VP2-2.1-ŪM-04-K-05-310) pagal Lietuvos 2007-2013 m. Ekonomikos augimo veiksmų programos 2 prioriteto „Verslo produktyvumo didinimas ir verslo aplinkos gerinimas“ priemonę „Naujos galimybės“ veiklas. Projekto suma – 31.539,33 EUR. Projektas finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo. Šio projekto tikslas – naujų rinkų paieška ir bendrovės „Cinema Ads“ produkcijos pardavimų užsienio rinkose didinimas.

Parašykite komentarą