Kalėdų vaizdelis: dosnumo varžybas laimi vyrai

Šių metų prieškalėdinis laikotarpis parodė, kad Lietuvoje dosnumo varžybas laimi vyrai. Jie, skirtingai nei moterys, nori apdovanoti ne tik savo šeimos narius bei artimuosius, bet ir populiarius sportininkus ar vargingai gyvenančius žmones. Naujausio modelio buitine technika Lietuvos vyrai norėtų apdovanoti nacionaline vertybe vadinamą krepšininką Renaldą Seibutį ir už Atlanto žaidžiantį Joną Valančiūną. Tokius Lietuvos gyventojų prieššventinius ketinimus atskleidė dovanų akcijos „Dovanok su „Samsung“ nemokamai“ duomenys.

„Rezultatai parodė, kad nemažai žmonių rinkosi dovanas, kurios turėtų sugrįžti į jų pačių namus. Tikiu, kad dovanų kuponuose visi nuoširdžiai nurodė asmenis, kuriuos jie labiausiai gerbia, brangina, jaučia jiems dėkingumą. Mus maloniai nustebino tai, kad dosnumo varžybose šiemet itin aktyvūs buvo vyrai. Vyrai, skirtingai nei moterys, apdovanoti norėjo ne tik savo namiškius, o ir garsius sportininkus ar vargingai gyvenančius nepažįstamuosius“, – sakė prekybos tinklui „Elektromarkt“ atstovaujančios bendrovės „Mediashop“ komercijos direktorius Vitalijus Tarasevič.

Įvertinus užpildytų dovanų kuponų duomenis paaiškėjo, kokie asmenys Lietuvos gyventojams atrodo brangūs ir verti jų dovanų. Šių Kalėdų išvakarėse tokie žmonės jiems yra sutuoktiniai, vaikai, tėvai ir garsūs sportininkai. V. Tarasevič teigimu, būtent šių grupių asmenys buvo dažniausiai akcijos kuponuose pasikartojantys dovanų adresatai. Dovanas sutuoktiniams ir mylimiesiems skyrė 36 proc. visų akcijos dalyvių, mamoms jas norėjo įteikti 18 proc. žmonių, o savo adresu gauti techniką geidė 17 proc. asmenų.

Krepšininkui R. Seibučiui dovanojančio asmens anketoje buvo išreikšta padėka už atsidavimą krepšiniui, o J.Valančiūnas pakviestas grįžti į tėvynę.

Prekybos tinklo „Elektromarkt“ atstovas taip pat atkreipė dėmesį, kad vyrai šioje akcijoje pirmavo, skirdami dovanas savo sutuoktinėms ir mylimosioms. Savo žmonas apdovanoti norėjo 18 proc. vyrų, o sutuoktinius – 12 proc. moterų. Mylimiesiems ir mylimosioms savo dovanas skyrė 4 proc. vyrų ir 2 proc. moterų.

Vakar pasibaigusioje „Elektromarkt“ šventinėje akcijoje dalyvavo daugiau nei 600 šiame prekybos tinkle prekių įsigijusių pirkėjų. Apsipirkę jie turėjo galimybę užpildyti žaidimo kuponą ir pasirinkti žmogų, kuriam norėtų padovanoti šventinę dovaną – naujausio „Samsung“ modelio namų techniką: automatinę skalbyklę, šaldytuvą, dulkių siurblį-robotą, garso kolonėles, didelės raiškos televizorių ar išmanųjį telefoną.

Laimingi dovanų kuponai buvo atrinkti loterijos būdu. Burtai dovanas lėmė ne tik tėčiui, anytai, draugei, bet ir gausiai šeimai. Akcijos dalyvių dosnumo proveržis padiktavo ir šio žaidimo taisyklėse nenumatytą posūkį. „Elektromarkt“ tinklas išimties tvarka nutarė apdovanoti skurstančią daugiavaikę šeimą. Ją nauja skalbykle pradžiuginti norėjo prekybos tinklo žaidime dalyvavęs keturis vaikus auginančios šeimos kaimynas.

Močiutei dovanų televizorių pirkusi Ernesta „Elektromarkt“ kalėdiniame žaidime laimėjo dar vieną televizorių – jis buvo įteiktas jos tėčiui. Dosni 23 metų mergina sakė, kad jai net į galvą neatėjo apsidovanoti save. „Dovanas reikia teikti kitiems. Sau gali tiesiog nusipirkti. Kaip tik neturėjau dovanos tėvams, todėl įrašiau tėčio duomenis. Tai yra dovana abiem – tėčiui ir mamai“, – sakė ergoterapeute dirbanti Ernesta. Tai buvo jau ketvirtas televizorius jų šeimoje, kurioje kiekvienas gali žiūrėti savo mėgstamas programas ir kanalus. Dabar vieną jų ketinama išgabenti į užmiesčio sodybą. 

Apie „Elektromarkt”: Antro pagal dydį Lietuvoje specializuotas elektrotechnikos prietaisų ir kompiuterinės įrangos prekybos tinklo „Elektromarkt”  parduotuvės Lietuvoje veikia nuo 1999 metų. Devyniuose šalies miestuose šiuo metu yra įsikūrę 15 tinklo parduotuvių. „Elektromarkt“ dirba daugiau kaip 300 darbuotojų. Prekybos tinklas vykdo mažmeninę ir elektroninę prekybą.

Parašykite komentarą