Deutche Post DHL Group ir Jungtinės Tautos švenčia 10ties metų sėkmingos partnerystės sukaktį

Sausio 27d Deutche Post DHL Group, pirmaujanti pašto ir logistikos kompanija, ir Jungtinių Tautų humanitarinių reikalų departamentas bei Jungtinių Tautų Vystymo Programa šiandien švenčia sėkmingos partnerystės dešimtmetį pasiruošimo nelaimėms bei regavimo į jas srityse. Šis bendradarbiavimas apima oro uostų ir jų personalo paruošimo galimoms nelaimėms bei teikia pagalbą organizuojant oro uostų logistiką tose vietovėse, kurios nukentėjo nuo nelaimių. Pirminis memorandumas buvo pasirašytas Niujorke 2005m gruodį.

„Labai didžiuojuosi, kad galime paminėti jau 10 metų partnerystės su Jungtinėmis Tautomis sukaktį. Tuo pačiu noriu padėkoti visiems, kurie prisidėjo prie šios iniciatyvos. Džiaugiamės galėdami pasidalinti savo logistine patirtimi su tarptatutinę pagalbą teikiančia bendruomene bei bendradarbiauti su Jungtinių Tautų humanitarinių reikalų departamentu ir Jungtinių Tautų Vystymo Programa. Ši partnerystė bus tęsiama ir ateityje“ – sako Frank Appel, Deutche Post DHL Group vadovas.

Atsitikus stichinei ar kitokioms nelaimėms šalyje vienas svarbiausių dalykų yra tai, kad oro uostai būtų tinkamai tam pasiruošę. Kadangi oro uostas yra pirminis taškas, kuris gauna tiek vietinę, tiek tarptautinę pagalbą, jis tuo pačiu gali tapti ir kritiniu tašku, jei yra sugadinama infrastruktūra arba jame trūksta vietos humanitarinei pagalbai priimti.

Kad būtų įveikti šie iššūkiai Deutche Post DHL Grupė kartu su Jungtinių Tautų Vystymo Programa sukūrė oro uostų paruošimo nelaimėms programą (GARD). Didžiausias dėmesys yra skiriamas visų šalių įtraukimui į humanitarinius veiksmus – krovinių operatorių, skubios pagalbos, apsaugos, muitinės, kad viesiems kartu nustatyti trukdžius, kurie gali iškilti bei sulėtinti pagalbos teikimą. GARD programa siekia paruošti praktines rekomendacijas atsitikus nelaimėms. Šiai dienai GARD programa jau įdiegta Armėnijos, Bangladešo, Dominikos Respublikos, Salvadoro, Indijos, Indonezijos, Jordanijos, Libano, Makedonijos, Nepalo, Panamos, Peru, Filipinų, Turkijos ir Šri Lankos oro uostuose.

Reagavimo į nelaimės srityje DHL Deutche Post suvienijo savo jėgas su Jungtinių Tautų humanitarinių reikalų departamentu. DHL teikia logistikos konsultavimo paslaugas, leidžia naudotis savo tinklu bei profesionalia darbuotojų pagalba ir žiniomis nemokamai. Reagavimo į nelaimes komandos yra sudarytos iš specialiai apmokytų DHL ir JT darbuotojų. Jų užduotis yra apdoroti į oro uostą atvykstančią humanitarinę pagalbą. Šioms komandoms priklauso daugiau nei 400 apmokytų savanorių, kurie į nelaimės vietą gali prisistatyti per 72 valandas ir dirbti ten iki 3 savaičių. Oro uoste tokie žmonės priima atvykstančią pagalbą, rūšiuoja ją ir vėliau paskirsto tolimesniems pristatymams.Tai leidžia pagalbos teikėjams greičiau  gauti skubiai reikalingų priemonių, tokių kaip maistas, medikamentai, vanduo. Nuo 2005m šios pagalbos komandos buvo panaudotos  daugiau nei 30 kartų įvairiose pasaulio vietose. Viena pastarųjų nelaimių, kai prisireikė pagalbos buvo Nepalo žemės drebėjimas praeitais metais bei kovo mėn Vanuatu užklupęs ciklonas Pam.

Parašykite komentarą