„Baltic transline“ visuomenei pristato naują logotipą ir įvaizdį

Šešioliktus veiklos metus skaičiuojanti logistikos kompanija „Baltic transline“ atsinaujina ir visuomenei pristato naują įmonės logotipą ir įvaizdį.

Pasak įmonės vadovo Mindaugo Veselio, toks sprendimas buvo ilgai brandintas, svarstytas ir savalaikis. „ „Baltic transline“ sparčiai auga, plečiasi – tiek veiklos sritimis, tiek komandos, darbuotojų kiekiu. Per pastaruosius trejus metus įmonės darbuotojų kiekis išaugo beveik dvigubai. Nuolat reaguojame į rinkos pokyčius, poreikius, teikiame naujas paslaugas. Atėjo laikas formuoti įvaizdį, atitinkantį ši progresą.“

Naujasis įmonės logotipas – minimalistinis, sudarytas iš kvadratinės ikonos, kurios viduje – įmonės akronimą sudarančios dvi raidės BT. Bei pilno įmonės pavadinimo. Logotipas  dviejų spalvų – raudonos ir mėlynos, kuri buvo naudojama ir ankstesniąjame įmonės prekiniame ženkle. Visuomenei apsipratus su nauju logotipu, daugeliu atvejų numatoma naudoti tik keturkampę ikoną.

Prekinis ženklas – ne vienintelis prie įvaizdžio atsinaujinimo prisidedantis atributas. Pavasarį planuojama pristatyti ir naują įmonės internetinį puslapį, kuris bus patogesnės navigacijos, bei geriau patenkinantis vartotojų poreikius. Patobulintas aktualios informacijos filtravimas, patogesnė užklausų siuntimo sistema ir patrauklesnis puslapio apipavidalinimas.

Parašykite komentarą