Jungtinis projektas 2016: “Atostogų užsakymas internetu: ar nurodyta kaina yra galutinė kaina?”

Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) šiuo metu įgyvendina jungtinį projektą tema “Atostogų užsakymas internetu: ar nurodyta suma yra galutinė suma?”. 2015 metais ECC-Net sulaukė daug vartotojų skundų, kuriuose teigiama, jog vartotojai sumokėjo arba  būtų turėję sumokėti didesnę kainą už internetu užsakytą skrydį, viešbutį ar automobilį  nei buvo nurodyta iš pradžių. Ar esate atsidūrę tokioje situacijoje?

Mielas vartotojau, prašome sugaišti vieną minutę ir pasidalinti savo vertinga patirtimi su mumis!

Jūsų pagalba padės mums nustatyti, kokia apimtimi padidėjusių kainų „fenomenas“, užsakant kelionių paslaugas internetu, pažeidžia Europos vartotojų teisę. Šios dalyko analizė yra svarbi, siekiant išlaikyti efektyviai veikiančią vieningą rinką, Europos vartotojų teisių vystymąsi ir pagerinti vartotojų informuotumą apie jų teises užsakant atostogas, naudojantis Europos bendrąja skaitmenine rinka.  

http://apklausa.lt/f/klausimynas-atostogu-uzsakymas-internetu-ar-nurodyta-kaina-yra-galutine-kai-3823ljs/answers/new.fullpage 

 

Primename, kad Europos vartotojų centras Lietuvoje veikia nuo 2005 m. Jis priklauso Europos vartotojų centrų bendradarbiavimo tinklui (ECC-Net), kuris jungia Europos vartotojų centrus, įsikūrusius 28 ES valstybėse narėse, Norvegijoje ir Islandijoje. EVC Lietuvoje misija – padėti spręsti problemas, kilusias Lietuvos vartotojams, įsigijusiems nekokybišką prekę ar paslaugą Europos Sąjungos valstybėse narėse, Norvegijoje ar Islandijoje bei šių valstybių vartotojams, įsigijusiems nekokybišką prekę ar paslaugą Lietuvoje.

Lietuvos vartotojai, norintys apginti savo pažeistas teises ar gauti daugiau informacijos, gali nedvejodami kreiptis į Europos vartotojų centrą Lietuvoje (info@ecc.lt, tel. (8-5) 265 0368, www.ecc.lt, Odminių g. 12, 01122 Vilnius), kurio specialistai pagalbą suteiks nemokamai.  

Parašykite komentarą