„Bajorų Premium“ du kartus išaugusius pardavimus lėmė strategija ir komunikacija

Vienintelė lietuvišką spiritą degtinės gamybai naudojanti „Vilniaus degtinė“ skaičiuoja, kad gaminio, „Bajorų Premium“ degtinės pardavimai po prekinio ženklo atnaujinimo (2015 spalio mėn. ) išaugo net 2 kartus ir siekia 660.000 butelių.

Pasak „Vilniaus degtinės“ generalinio direktoriaus Juozo Daunio, tokie rezultatai neaugančioje rinkoje yra išties džiuginantis rezultatas. Kryptingas darbas ir teisingai pasirinkta komunikacinė strategija mums leido atsigriebti didesnę rinkos dalį iš konkurentų, o gruodžio ir sausio mėnesiais pardavimai rodo dar įspūdingesnius augimus, pardavimai augo net tris kartus. 

„Visoje Lietuvos alkoholio rinkoje esame išskirtiniai. Vieninteliai Lietuvoje gaminame degtinę iš Lietuvoje gaminamo spirito, išvaryto Obelių spirito varykloje varyto spirito. Taigi produktas lietuviškas nuo pat pradžios, o tai lemia ne tik absoliutų produkto autentiškumą, bet ir išskirtinę kokybę, kurią vartotojai greitai įvertino“, – sėkmės priežastis komentavo įmonės vadovas. 

Jo teigimu, ypač pasiteisino ir investicijos į butelio atnaujinimą (30.000 EUR). Praėjusių metų rudenį buvo pakeistas „Bajorų Premium“ butelio dizainas, o daugiausia dėmesio kuriant naująją gaminio išvaizdą buvo skiriama tradicijoms bei aukščiausiai produkto klasei pabrėžti. 

„Kadangi „Bajorų Premium“ degtinės pagrindas – etilo alkoholis (spiritas,) gimsta vienintelėje  Lietuvoje dar veikiančioje „Vilniaus degtinei“ priklausančioje spirito varykloje, tai dabar ant išskirtinio butelio ir puikuojasi ši gilias tradicijas turinti bajoriška spirito varykla, įsikūrusi Obeliuose”, – pasakojo J.Daunys. 

Pasirinkta prekės ženklo komunikacijos strategija žengia koja kojon su europietiškomis tendencijomis – lokalumo ir autentiškumo akcentavimas, orientacija į kokybę ir išskirtinį gamybos procesą šiuo metu vartotojui kur kas svarbiau už emocijomis ir vaizdiniais grįstą komunikaciją. 

„Vilniaus degtinė“ stebėdama jau kuris laikas augančius „Bajorų“ pardavimus neslepia ambicijų tapti antruoju degtinės prekiniu ženklu Lietuvoje. 

„Pastaruoju metu tendencijos akivaizdžios – vartotojai vis labiau vertina autentiškus, tikrus produktus, pagamintus savo šalyje ir iš savos žaliavos. Ir, žinoma, tokiems gaminiams svarbus tradicinis gamybos procesas. Ši strategija itin patraukli į vietines rinkas orientuotiems alkoholio gamintojams. Tačiau galiu patvirtini, kad ir didieji, pasaulinio garso prekės ženklai elgiasi taip pat. Neveltui tokie gamintojai kaip „Absoliut“ ar „Grey Goos“, turintys galimybių kurti pačius išradingiausius ir keisčiausius produktus, gręžiasi būtent į gamybos tradicijų atskleidimą, pabrėžiama produkto kilmė, ieškoma naujų būdų meistrystei išaukštinti“,  – pažymėjo Juozas Daunys. 

 „Yra viena svarbi sąlyga užsitikrinti prekinio ženklo ilgalaikį augimą. Seniai žinoma, kad bet kokia komunikacinė strategija ir produkto pozicionavimas neveiks, jei pats produktas nebus kokybiškas ir neturės aiškaus, nesumeluoto komunikacinės žinios pamato. „Bajorų Premium“ vartotojai įvertino, nes tai ne tik komunikacija, bet ir kokybė“, – reziumavo „Vilniaus degtinės“ direktorius J.Daunys.

Parašykite komentarą