Svajonių darbas – ekstravagantiškai gražuolei

Būrys gražuolių, puikiai visiems žinomi Lietuvos veidai ir šimtai smalsuolių – taip atrodė šių metų prekybos centro RYO reklaminio veido rinkimai. Finaliniame konkurso „Tapk RYO veidu“ etape varžėsi 15 merginų, tačiau svajonių darbas atiteko tik vienai – ekstravagantiškai gražuolei Gintarei Vasyliūtei. 

Metų trukmės kontraktą laimėjusi Gintarė atrankos metu labai jaudinosi, tačiau laimėti svajonių darbo tai nesutrukdė. „Būti nugalėtoja – neapsakomas jausmas. Labai džiaugiuosi, kad teks dirbti su fotografais „Tomas&Lukas“, kurie turi begales idėjų. Labai laukiu pirmo susitikimo ir tolimesnių darbų“, – sakė Gintarė.

Naujojo prekybos centro RYO veido laukia išskirtiniai metai – modelio darbas, fotosesijos RYO leidiniams, dalyvavimas reklaminėse kampanijose ir solidus honoraras.

Jauna mergina teigė, jog sprendimą dalyvauti konkurse priėmė spontaniškai, pamačiusi kvietimą „Facebook“ paskyroje. Ne vienoje fotosesijoje dalyvavusiai ir drąsiai prieš kamerą pozuojančiai Gintarei dalyvavimas atrankoje buvo naujas iššūkis. „Atrankoje pastebėjau stiprių konkurentų, todėl tikrai nesitikėjau laimėti. Džiugu, jog komisija vis dėlto pasirinko mane“, – džiaugėsi Gintarė.

Jaustis patogiai prieš kamerą naujasis RYO veidas įgudo dirbdama modeliu. „Anksčiau priklausiau kelioms modelių agentūroms, iš kurių vėliau nusprendžiau pasitraukti“, – pasakojo nugalėtoja.

Laimėtojos nuomone, atrankos komisijai ji patiko dėl savo išskirtinumo. „Organizatoriai teigė, jog ieško jaunatviško, išskirtinio žmogaus. Manau, kad tokia ir esu – visai kaip RYO“, – sakė mergina.

Atrankos organizatoriai sulaukė šimtų dalyvių anketų, iš kurių kelios dešimtys buvo pakviesti dalyvauti atrankoje. Prekybos centro atstovai ieškojo ryškios, įdomios ir išskirtinės asmenybės – tokios, kuri atspindėtų RYO dvasią. Būtent tokia pasirodė Gintarė, papirkusi komisiją savo drąsa ir išskirtiniu grožiu.

Gražuolių pasirodymą vertino kompetentinga komisija, kurią sudarė garsenybių fotografai „Tomas&Lukas“, modelis Simona Starkutė, žurnalistai bei „Facebook“ paskyroje balsavę prekybos centro RYO sekėjai.

Parašykite komentarą