Lietuvos įvaizdis: drąsią šalį keičiame girtuoklių šalimi? Kodėl į Lietuvą turėtų važiuoti turistai?

Renginio tipas: Spaudos konferencija
Renginio data: 2016-04-20, trečiadienis
Renginio pradžia: 10:30
Renginio vieta: Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacija (Vytenio 9/25, Vilnius, įėjimas pro viešbutį „Grata“)

Maloniai kviečiame dalyvauti spaudos konferencijoje, kurioje verslo atstovai pristatys pasiūlymus, kaip gerinti turistų pritraukimą į Lietuvą ir formuoti teigiamą Lietuvos įvaizdį. 

Kada: balandžio 20 d., trečiadienį, 10:30 

Kur: Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacija (Vytenio 9/25, Vilnius, įėjimas pro viešbutį „Grata“) 

Spaudos konferencijoje dalyvaus:

– Evalda Šiškauskienė, Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos prezidentė, Lietuvos Pramoninkų konfederacijos viceprezidentė.

– Linas Žabaliūnas, Lietuvos turizmo rūmų prezidentas, Lietuvos kaimo turizmo asociacijos prezidentas.

– Darius Dulskis, „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ partneris. 

Užsienio turistai Lietuvą įvardija kaip saugią ir tvarkingą šalį. Praėjusiais metais Lietuvą rekomendavo aplankyti pasauliniai turizmo gidai ir žiniasklaidos lyderiai, tokie kaip „Lonely Planet“ ir „Forbes“.  

Vis dėlto pati Lietuva neturi įvaizdžio formavimo užsienyje strategijos ir koordinuojančios institucijos, nors turizmo sektorius sukuria 4,8 proc. šalies BVP ir savo indėliu lenkia daugelį kitų sektorių bei turi milžinišką neišnaudotą potencialą. Tuo labiau, kad šalies įvaizdis svarbus ne tik turizmui, bet ir eksporto skatinimui, užsienio investicijų pritraukimui.  

Valstybės turizmo departamentas yra parengęs Turizmo rinkodaros strategiją 2016-2018 m., kaip pritraukti daugiau turistų į Lietuvą. Vis dėlto jos įgyvendinimui skiriamas nepakankamas finansavimas, kuris 2016 m. dar sumažintas 47,5 proc., lyginant su 2015 m., o į dvi pagrindines konferencinio turizmo parodas vykti taip pat nėra lėšų, nors Lietuva rekonstruoja puikiausią Baltijos šalių regione Konferencijų centrą ir jo užpildymu reikia rūpintis jau dabar. 

Pastaroji jau beveik prieš dešimtmetį Lietuvai kurta „Drąsios šalies“ įvaizdžio strategija taip ir liko neįgyvendinta. Vietoje to Lietuva savanoriškai blogina savo padėtį, vidines problemas, kurių turi kiekviena šalis, paversdama savo tarptautinio įvaizdžio dalimi. Tuo tarpu laikas ieškoti naujų Lietuvos pristatymo ir turistų pritraukimo būdų ir šiuo klausimu svarbu rūpintis jau dabar, kai šalies ekonomika stabiliai auga, investicijos plūsta į Europos Sąjungą ir valstybių konkurencija tik stiprėja.     

RSVP ir daugiau informacijos Rita Saunorytė Norutienė, „Agency 1323“, rita@1323.agency, tel. +370 682 95377. 

Parašykite komentarą