„McDonald‘s“ nuo šiol pirkėjams siūlo specialiai lietuvių skoniui pritaikytą kavą

Restoranų tinklas „McDonald‘s“ Lietuvos pirkėjams pristatė specialiai šalies gyventojų kavos gėrimo įpročiams pritaikytą kavą. Išskirtinai lietuvių skoniui sukurtas 100 proc. arabinių kavos pupelių mišinys, iš kurio bus ruošiama tinklo restoranuose siūloma kava, į meniu įtrauktas po š. m. kovą vykusios tinklo restoranų lankytojų apklausos. Jos duomenimis, šalies kavos vartotojai pirmenybę teikia stipresnei intensyvesnio skonio kavai.

 

„Daugelyje Europos ir pasaulio šalių kava yra vienas dažniausiai vartojamų gėrimų. Vis tik jos gėrimo įpročiai ir vietos gyventojų skonis skirtingose šalyse pastebimai skiriasi. Kaip parodė apklausos rezultatai, lietuviai pirmenybę teikia intensyvesnio skonio kavai ir dažniau renkasi su pienu ruošiamas jos rūšis. Atsižvelgdami į tai, kad net kaimyninėse valstybėse kavos vartotojų skonis gali ženkliai skirtis, atnaujindami tinklo restoranuose siūlomą kavą, priėmėme sprendimą į jos degustaciją įtraukti pačius pirkėjus, kurių skonis ir įpročiai geriausiai parodo šiandienines kavos vartojimo tendencijas“, – sakė restoranų tinklo „McDonald‘s“ marketingo ir skaitmeninės rinkodaros vadovė Baltijos šalyse Laura Jasėnaitė.

Remiantis apklausos duomenimis, didžioji dalis kavos vartotojų (82 proc.) šį gėrimą geria bent kartą per dieną, beveik penktadalis (17 proc.) – bent kartą per savaitę ir vos 1 proc. sako kavą geriantys ne dažniau kaip kartą per mėnesį. Neretai kavą jos mėgėjai geria ir įvairiose kavinėse ar perka išsinešti. Net 56 proc. apklaustųjų teigia taip besielgiantys bent kelis kartus per savaitę.

Pasak apklausos dalyvių, didžiajai jų daliai (41 proc.) kavos gėrimas jau tapęs kasdieniu įpročiu. Trečdalis (33 proc.) kavą renkasi dėl mėgstamo skonio, o penktadalis įsitikinę, jog šis gėrimas jiems suteikia energijos.

Pasak L. Jasėnaitės, naujausi duomenys tik patvirtino jau ne vienerius metus tinklo restoranuose pastebimą tendenciją, jog vartotojų mėgstamiausia yra kava su pienu. Dažniausiai „McDonald‘s“ lankytojai Lietuvoje renkasi klasikinę pienišką kavą ar kapučiną. Šioms pirmenybę teikia net 7 iš 10 pirkėjų. Kas penktas mielai renkasi tradicinę juodą kavą, o kas dešimtas – juodą kavą su pienu.

Naujas, pačių „McDonald‘s“ lankytojų išrinktas skrudintų kavos pupelių mišinys, iš kurio nuo šiol gaminama visa tinklo restoranuose siūloma kava, pagamintas iš 100 proc. aukščiausios rūšies arabika kavos pupelių. Jį specialiai „McDonald‘s“ restoranų tinklui tiekia viena didžiausių kavos gamintojų „Paulig“. Ši kava taip pat žymima ir tarptautiniu UTZ tvarumo sertifikatu.

Visą gegužės mėnesį, darbo dienomis, nuo 7 iki 9 val. ryto „McDonald‘s“ lankytojai bus kviečiami šios kavos paragauti nemokamai. „Esame dėkingi visiems, kurie prisidėjo prie mūsų įgyvendintų kavos degustacijų ir padėjo atrinkti šalies gyventojams priimtiniausią skonį bei kavos pupelių mišinį. Neabejojame reikšmingu jų indėliu ir atsidėkodami už aktyvų įsitraukimą visus savo lankytojus gegužę kviečiame nemokamo puodelio kavos“, – sakė L. Jasėnaitė.

Šiuo metu Lietuvoje veikiančiuose 11 tinklo restoranų pirkėjams siūloma rinktis iš 5 rūšių kavos, tarp kurių – tradicinė juoda kava bei juoda kava su pienu, daugelio mėgstama pieniška kava bei kapučinas ir klasikinis espresas.

Apie mus:

 

„McDonald‘s yra pirmaujantis restoranų tinklas Lietuvoje, kuriame kasmet apsilanko daugiau kaip 7,3 mln. lankytojų. Šiuo metu šalyje veikia 11 tinklo restoranų – 7 Vilniuje, 2 Kaune, po 1 Klaipėdoje ir Šiauliuose. Taip pat, 4 „McCafé“ kavinės, visos šiuo metu įsikūrusios Vilniuje. „McDonald‘s“ restoranus Lietuvoje valdanti „Premier Restaurants“ priklauso Maltos bendrovei „Premier Capital“, kuri yra licencijuota „McDonald‘s“ plėtotoja Baltijos šalyse, Maltoje, Graikijoje bei Rumunijoje. Šiuo metu bendrovė valdo iš viso 132 „McDonald‘s restoranus, kuriuose dirba daugiau nei 6,8 tūkst. darbuotojų.

„McDonald‘s“ restoranus Centrinėje ir Rytų Europoje valdanti „Premier Capital“ priklauso Maltos įmonių grupei „Hili Ventures“. „Hili Ventures“ apima įvairiapuses veiklas bendradarbiaujant su „McDonald‘s“ ir „Apple“ prekės ženklais, taip pat logistikos, inžinerijos, technologijų bei turto vystymo srityse. „Hili Ventures“ didžiuojasi bendradarbiaudama su tokiais partneriais kaip CMA CGM, „FedEx Ezpress“, IBM, „Konecranes, NCR, „Wincor Nixdorf“ ir daugeliu kitų pasaulinių prekės ženklų.

Parašykite komentarą