„vipcommunications“: integruoti projektai keičia komunikacijos rinką

Pranešimas žiniasklaidai

2016 m. birželio 22 d.

Augant efektyvaus informacijos perdavimo poreikiui Lietuvoje, vis didesnę rinkos dalį užima integruotos komunikacijos projektai.

Viena didžiausių Lietuvoje integruotos komunikacijos agentūrų ir komunikacijos tinklo „Grayling“ atstovė Baltijos šalims „vipcommunications“ pernai gavo daugiau pajamų, kurių didžiausia dalis teko integruotiems komunikacijos projektams.

„Augame jau kelerius metus iš eilės ir pernai sėkmingai padidinome pajamas. Tai lėmė išsiplėtęs privataus sektoriaus klientų ratą. Stiprinome ir kitas sritis – televizijos projektų, renginių, kūrybinių sprendimų ir komunikacijos socialiniuose tinkluose. Komunikacija šiandien tampa vis labiau integruota, klientams nebeužtenka tik vienos srities paslaugų, tad aktyviai plėtėme teikiamų paslaugų portfelį“, – sakė „vipcommunications“ direktorius Giedrius Galdikas.

„vipcommunications“ pajamos pernai išaugo iki 2,028 mln. eurų. Tai buvo 7,6 proc. daugiau nei 2014 metais, kai jos siekė 1,885 mln. eurų. Tiesioginės agentūros veiklos pajamos padidėjo 17,3 proc. iki 822 tūkst. eurų, grynasis pelnas siekė 106 tūkst. eurų.

Klientų portfelis didėjo ir šiemet – pasirašytos komunikacijos paslaugų sutartys su „Swedbank“, Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA). Pernai agentūros paslaugomis naudotis pradėjo „Electrolux“, UAB „Kalnapilio–Tauro grupė“, AB „Kauno dujotiekio statyba“, „Eurolines“, „Ecoservice“.

Tarp didžiausių agentūros klientų – „Achema“, „Swedbank“, „Lietuvos geležinkeliai“, „Tez Tour“. Agentūra priklauso Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijai (RSVA). RSVA duomenimis, 2014 metais pagal apyvartą „vipcommunications“ užėmė antrąją vietą rinkoje.

„vipcommunications“ Baltijos šalyse atstovauja pasauliniam tinklui „Grayling“. „Grayling“ veikia daugiau nei 50-tyje biurų Europoje, Šiaurės Amerikoje, Artimuosiuose Rytuose, Afrikoje ir Azijoje. Tinklo metinės pajamos siekia 100 mln. eurų.

Parašykite komentarą