Prie pat Kauno marių atidaryta nauja „Maxima“

Šiandien prie Kauno marių, adresu Didžioji g. 102, duris pirkėjams atvėrė nauja „Maxima X“ parduotuvė. Į jos įrengimą prekybos tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ investavo 285 tūkst. eurų. Nedidelio formato „Maxima“ parduotuvė pritaikyta greitai ir patogiai įsigyti reikalingiausių kasdienių prekių apylinkių gyventojams ir vis gausiau prie Kauno marių atvykstantiems svečiams.

Ši nauja parduotuvė Kaune – tai trečia šiemet atidaryta prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvė. Šiuo metu Kaune iš viso veikia 23 tinklo parduotuvės, įskaičiuojant ir praėjusią savaitę duris po atnaujinimo atvėrusią parduotuvę Vilijampolėje.

„Šie metai mums išskirtiniai, nes esame suplanavę atidaryti daugiausiai naujų tinklo parduotuvių per pastaruosius kelerius metus – net 11. Žinoma, kiekvienos parduotuvės poreikį atidžiai įsivertiname. Parduotuvę prie pat Kauno marių atidarėme, nes pastaruosius kelerius metus stebėjome, kaip atgijo Kauno marios, daugėja vandens sporto entuziastų, apylinkių gyventojų. Tikimės, kad jiems bus patogu čia įsigyti šviežio, kokybiško maisto bei kitų svarbiausių prekių, nesugaištant daug laiko“, – sakė bendrovės „Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.

Naujosios parduotuvės bendrasis plotas siekia daugiau nei 1000 kv. m., o prekybinis – beveik 730 kv. m. Parduotuvėje sumontuota šiuolaikiška prekybinė įranga, įrengtos šviežio maisto vitrinos, todėl klientai galės rinktis iš gausaus šviežios mėsos, žuvies, kulinarijos ir konditerijos asortimento. Parduotuvėje sukurta 40 naujų darbo vietų.

Šiais metais bendrovė „Maxima LT“ atidarė 3 naujas parduotuves ir 5 atnaujintas parduotuves, į kurias jau investuota 3,2 mln. eurų., o iki metų galo bendros investicijos į 2016 m. tinklo plėtros planus planuojama sieks 34 mln. eurų.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 236 „Maxima“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų. Lietuvos vartotojų nuomone, geriausias kokybės pavyzdys ir simbolis vertinant Lietuvos rinkoje siūlomus produktus bei paslaugas – prekybos tinklas „Maxima“. Tai parodė šiemet nepriklausomos Šveicarijos tyrimų bendrovės „International Certification Association“ (ICERTIAS) atliktas rinkos tyrimas „QUDAL – QUality meDAL“. 

Parašykite komentarą