Vaistinių rinkos lyderių koziriai – palanki kainodara ir kompetentingi vaistininkai

Lietuvoje vaistinių lankomumo įpročiai daugmaž nusistovėję, tačiau rinkos lyderiai pastebi, kad pozicijas stiprinti dar yra kur, o aštri tarpusavio konkurencija įpratino klientus ieškoti pigiausių pasiūlymų. Kaip atskleidė bendrovės „Spinter tyrimai“ rugsėjo mėnesį atlikta Lietuvos gyventojų apklausa, svarbiausiais vaistinių pasirinkimo kriterijais išlieka mažos kainos bei galimybė gauti profesionalias konsultacijas.

Reprezentatyvaus tyrimo duomenimis, per pastaruosius 3 mėnesius daugiausia klientų sulaukė mažų kainų vaistinių tinklas „Camelia“ – šiose vaistinėse vaistus pirko 66 proc. gyventojų nuo 18 iki 75 metų. Antroje vietoje esančiame vaistinių tinkle vaistus per pastarąjį ketvirtį įsigijo 63 proc., trečioje vietoje – 21 proc. gyventojų.

„Mūsų vaistinių tinklo strategija – taupyti vaistų, bet ne sveikatos sąskaita – pasiteisina. Rugsėjo mėnesio tyrimo duomenimis, 41 proc. gyventojų pripažįsta, jog mažiausios kainos yra vaistinėse „Camelia“, o artimiausią konkurentą pagal šį kriterijų lenkiame beveik dvigubai“, – sakė vaistinių tinklą „Camelia“ valdančios bendrovės „Nemuno vaistinė“ generalinė direktorė Aušra Budrikienė.

Tarptautinės bendrovės „Nielsen“ šiemet atliktas tyrimas parodė, kad daugumai Lietuvos vaistinių pirkėjų tiesiog rūpi gauti patį geriausią pasiūlymą. 57 proc. pirkėjų tvirtina, kad žvalgosi mažiausių kainų, 27 proc. – akcijų. „Nielsen“ duomenimis, vaistinių klientams taip pat svarbu ir patogi vieta, patikimas vaistininkas, rekomendacijos bei tinkamas asortimentas.  

Pasak „Camelia“ tinklo vadovės A. Budrikienės, profesionalias konsultacijas vaistininkai suteikia kiekvienam klientui, lojalūs klientai dažnai sulaukia ir išskirtinių pasiūlymų.

„Mūsų mažų kainų kortele kas mėnesį pasinaudoja daugiau kaip 800 tūkst. Lietuvos gyventojų, kuriems šiemet suteikta 15,5 mln. eurų nuolaidų – 23 proc. daugiau nei 2015-aisiais. Per vienerius metus iki šių metų rugpjūčio vien pirkdami kompensuojamuosius vaistus klientai mūsų vaistinėse sutaupė 6 mln. eurų”, – pažymėjo A. Budrikienė.

„Spinter tyrimai“ rugsėjo mėnesio tyrimo duomenimis, vaistinės „Camelia“ pirmauja rinkoje ir pagal vaistininkų profesionalumo įvertinimą. 25 proc. gyventojų mano, jog profesionaliausiai konsultuojama vaistinėse „Camelia“, apie 20 proc. respondentų pirmenybę atiduoda antroje vietoje esančiam vaistinių tinklui. 

Parašykite komentarą