Velykos su „Lidl“ – šventė kiekvieno kišenei

Šiandien, kovo 27 d., „Lidl“ prekybos tinkle visoje Lietuvoje pasklis artėjančių pavasario švenčių nuotaika – į parduotuves atkeliavo šventiniai privataus prekės ženklo „Deluxe“ produktai. Naujovės laukia ir „Lidl“ nuolatiniame asortimente: po ką tik atliktos rinkos analizės dar daugiau „Lidl“ prekių parduodama itin palankiomis kainomis, šitaip atsižvelgus į  taupių, bet reiklių kokybei Lietuvos pirkėjų poreikius.

Pirmąkart į mūsų šalį per praėjusias Kalėdas atkeliavusio bei didžiulio pirkėjų susidomėjimo sulaukusio privataus prekės ženklo „Deluxe“ produkcija parduotuvėse pristatoma ribotu kiekiu bei ribotą laiką – kiekvieną pirmadienį iki pat Velykų.

„Proginių produktų pardavimai aiškiai atskleidžia pirkėjų skonį. Mūsų išvada – Lietuvos gyventojams šventės privalo būti saldžios! Itin daug dėmesio sulaukus „Deluxe“ saldumynams, jų bei „Favorina“ ženklu pažymėtų šokoladų, saldainių ir jų rinkinių, desertų bei kitų gardėsių mūsų parduotuvėse gausu ir artėjant Velykoms, – teigė Ilona Petrusevičiūtė, UAB „Lidl Lietuva“ pardavimų skatinimo departamento vadovė. – Kai kurių, pavyzdžiui, tiramisu deserto su puriu maskarponės sūrio kremu, žiemą tapusio tikru hitu, atsargas parduotuvėse pildysime visas tris „Deluxe“ savaites.“

Mėgstantieji pikantiškus skonius taip pat neturėtų nusivilti, mat „Deluxe“ apima visą maisto gaminių asortimentą nuo mėsos gaminių, žvėrienos ir žuvies produktų bei jūros gėrybių iki prieskonių ir padažų bei užkandžių. Tad „Deluxe“ prekių rasite visuose „Lidl“ skyriuose. „Rekomenduoju atkreipti dėmesį į produktus stiklinėse pakuotėse: keraminius druskos malūnėlius galima naudoti pakartotinai, pasivaišinę desertiniais kremais lentyną papildysite dailiomis stiklinėmis. Aukščiausios kokybės turinys patogiose ir ilgaamžėse pakuotės – puikus pasiūlymas ne tik gurmanams, bet ir praktiškoms šeimininkėms“, – patarė I. Petrusevičiūtė. Nemaža dalis „Deluxe“ produkcijos pažymėta geografinėmis nuorodomis bei įvertinta tarptautiniais kokybės bei aplinkosaugos sertifikatais.

„Lidl“ rūpinasi ne tik proginiu asortimentu, bet ir kasdienių prekių kainomis. Prekybos tinklo atliktos nuomonių apklausos patvirtino akivaizdžią tiesą – pirkėjai parduotuvėse ieško geros kainos ir puikios kokybės. Pastarąją „Lidl“  įgyvendina pasitelkęs griežtą sistemą. O štai aiški kainodaros metodika leidžia nuosekliai mažinti kainas. Nuodugniai išanalizavus dabartinę rinkos situaciją, nuolatinio asortimento kainos „Lidl“ parduotuvėse buvo sumažintos.

Šis žingsnis – „Lidl“ komunikacijos kampanijos „Viena šalis, viena kaina“ dalis: naujos žemesnės kainos galioja visose „Lidl“ parduotuvėse visoje Lietuvoje. Užtikrinant aiškumą bei skaidrumą, jos išskirtos kaininiame leidinyje, o parduotuvėse pateiktos su žyme „Pigiau!“.

Atsakydami į klausimą, kas svarbiausia perkant būtiniausias prekes, net 61 proc. 2016 m. lapkritį–2017 m. vasarį vykdytos „Lidl“ pirkėjų apklausos dalyvių nurodė kainą, antrasis pagal populiarumą atsakymas – kokybė (46,1 proc.). 2017 m. vasarį šveicarų organizacijos atliktame „ICERTIAS Best Buy Award“ nuomonių tyrime dalyvavę šalies vartotojai prekybos tinklą „Lidl“ pripažino geriausio kainos ir kokybės santykio pavyzdžiu.

26-ios „Lidl“ parduotuvės įsikūrusios Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje bei Panevėžyje. Prekybos tinklas tęsia plėtrą šalyje. 

Daugiau informacijos:

Agnė Dalia Gaižauskienė

UAB „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė

Tel. +370 5250 3012, mob. tel. +370 698 23789

agne.gaizauskiene@lidl.lt

Parašykite komentarą