Nepamirštami vasaros įspūdžiai

Išvykstamasis turizmas Lietuvoje sparčiai auga – lietuviai vis dažniau atostogoms renkasi keliones į užsienį. Vieni vertina unikalią gamtą, šiltesnę, nei pas mus, jūrą bei egzotinius paplūdimius, kiti noriai klaidžioja po megapolius ir lanko turistų jau išgarsintus objektus. „Coca-Cola“, bendradarbiaudama su kelionių agentūra „Makalius“, šią vasarą pasiryžo pakviesti lietuvius įgyvendinti savo svajones ir keliauti dar daugiau.  

Kvies į keliautojų pamėgtus ir dar neatrastus miestus 

„Vasara – atostogų ir kelionių metas. Būtent šiuo metų laiku didžioji dalis turistų pamėgtų miestų ir viešbučių organizuoja pačius geriausius vakarėlius, kurių metų galima džiaugtis ne tik puikia atmosfera, bet ir  geru oru. Tai itin svarbu per atostogas, o „Coca-Cola“ šią vasarą nori suteikti galimybę pajusti tikrą atostogų nuotaiką. Esame laimingi turėdami progą bendradarbiauti su kelionių agentūra „Makalius“, su kuria kiekvieną dieną laimingiesiems dovanosime keliones. Maljorka, Barselona, Londonas, Niujorkas, Čikaga – tai tik keli miestai, kuriuose konkurso dalyviai turės progą praleisti savo išsvajotas atostogas. Laimėtojai galės keliauti į populiarius ir dar neatrastus miestus visame pasaulyje“, – sako įmonės „Coca-Cola“ vadovė Baltijos šalims Ieva Matulaitienė. 

Nuo balandžio 20 d., viso konkurso metu, kiekvienas, perkantis gaiviuosius gėrimus, turės šansą laimėti kelialapį  į žymiausius pasaulio miestus ar bilietus į vieną iš šių festivalių: „Granatos Live“ Lietuvoje, „Positivus Festival“ Latvijoje ir „Weekend Festival Baltic“ Estijoje. Šie muzikos festivaliai jau spėjo išpopuliarėti tarp muzikos mylėtojų ir kasmet pakviečia pasinerti į įvairios muzikos ir pramogų jūrą.  

Keliavimo tendencijos keičiasi 

„Kasmet pastebiu, kad keliautojų skaičius tendencingai auga. Tai parodo, kad mes turime vis didesnį užsidegimą keliauti, atrasti, mokytis ir patirti kažką naujo. Keliavimo įpročiai keičiasi. Anksčiau mes mėgome daugiau pasyvų poilsį ir „viskas įskaičiuota“ kelionių paketus. Dabar lietuviai labiau domisi aktyvesnėmis atostogomis ir stengiasi suderinti aktyvų laisvalaikį su poilsiu prie baseino“, – sako kelionių agentūros „Makalius“ vadovas Rimvydas Širvinskas. 

Keliones dalins kasdien 

Kiekvienas, kuris nori laimėti kelionę ar bilietus į festivalį, turi įgyvendinti šiuos etapus: pirkti „Coca-Cola“, „Coca-Cola Zero“, „Fanta“ ar „Sprite“; po kamšteliu esantį kodą registruoti „Coca-Cola“ oficialioje internetinėje svetainėje ir laukti pranešimo apie laimėjimą elektroniniu paštu. Nugalėtojai kasdieni nuo balandžio 20 iki birželio 30 dienos bus skelbiami konkurso internetiniame puslapyje. 

Kiekvienas puikus vasaros pabėgimas prasideda su gaivia „Coca-Colaׅ“ – nepraleisk savo progos!  

Apie bendrovę „Coca-Cola“  

Didžiausia pasaulyje gaiviųjų gėrimų gamintoja „Coca-Cola“ kompanija siūlo per 500 gazuotų ir negazuotų gaiviųjų gėrimų prekės ženklų. „Coca-Cola“ prekės ženklų vertė – 20 milijardų JAV dolerių. Jame svarbiausią vietą užima populiariausias pasaulyje prekės ženklas „Coca-Cola“. Taip pat tokie prekės ženklai kaip „Diet Coke“, „Fanta“, „Sprite“, „Coca-Cola Zero“, „vitaminwater“, „Powerade“, „Minute Maid“, „Simply“, „Georgia”, „Dasani“, „Fuze tea“ ir „Del Valle“. „Coca-Cola“ yra didžiausias pasaulyje gazuotų gėrimų, paruoštos vartoti kavos, sulčių ir sulčių gėrimų tiekėjas. Didžiausios pasaulyje platinimo sistemos dėka, daugiau kaip 200 šalių gyvenantys vartotojai per parą suvartoja apie 1,9 milijardo vienetų kompanijos gaminamos produkcijos. Įsipareigojusi kurti tvarias bendruomenes, kompanija siekia maksimaliai sumažinti jos veiklos gamtoje paliekamą pėdsaką – palaiko aktyvią, sveiką gyvenseną, kuria saugią ir visapusišką darbo aplinką, ir skatina šalių, kuriose veikia, ekonomiką. Kartu su išpilstytojais ir daugiau kaip 700 tūkst. sistemos partnerių, „Coca-Cola“ yra didžiausių pasaulyje privačių darbdavių dešimtuke.  

Daugiau apie kompaniją: www.coca-colacompany.com, „Twitter“: twitter.com/CocaColaCo; Blogas: www.coca-colablog.com; „LinkedIn“: www.linkedin.com/company/the-coca-cola-company.

Parašykite komentarą