Sunku patirti orgazmą? Pabandykite… kalbėtis

Seksas – vienas didžiausių gyvenimo malonumų ir viena svarbiausių poros gyvenimo dalių. Seksualinis aktyvumas ir pasitenkinimas seksu santykiuose ne mažiau reikšmingas nei bendri poros interesai, pagarba vienas kitam ir tarpusavio supratimas. Pasak ekspertų, orgazmas sekso metu tampa vienu svarbiausių rodiklių sveikiems poros santykiams.

Sekso nauda neabejojama – jis stiprina imunitetą, mažina stresą ir įtampą, yra naudingas mūsų sveikatai, lemia kokybiškesnį miegą, geresnę savijautą ir puikią nuotaiką. Jis taip pat svarbus emocinei žmogaus būsenai – seksas nuramina, suteikia pasitikėjimo savimi, sustiprina poros santykius, suartina partnerius ir sustiprina jausmus bei emocijas. Ne paslaptis, kad didžiausias pasitenkinimas seksu su antrąja puse pasiekiamas tuomet, kai patiriamas orgazmas. Tuomet organizme išsiskiria hormonas oksitocinas, kitaip vadinamas „meilės hormonu“, kuris stiprina mūsų emocinį ryšį su kitais.

Nepatiriate orgazmo – ką daryti?

Moterims kiekvieną kartą pasiekti orgazmą gali būti sunku – lytinės gerovės prekių ženklo „Durex“ atlikto tyrimo rezultatai parodė, kad net 81 % jame dalyvavusių moterų orgazmą patiria ne kiekvienų lytinių santykių metu. To priežastys įvairios: sekso kulminacijos pasiekimą lemia jūsų psichologinė būklė, nuotaika, pasitikėjimas savimi ar jo trūkumas, susikaupusi įtampa ir fiziologiniai aspektai.

Kaip šią problemą išspręsti? Psichologas Tomas Lagūnavičius pataria pirmiausia atsipalaiduoti: „Negalvokite apie orgazmą kaip būtiną pareigą – atsipalaiduokite, pasitikėkite savimi ir partneriu, nekelkite streso ir pamatysite, kad nelikus baimės ir nerimo, orgazmas pats jus aplankys. Taip pat galite išbandyti stimuliuojančias priemones orgazmui pasiekti.“ Vienos tokių – Lietuvos rinkoje vis populiarėjantys klitorio stimuliuojamieji geliai. Stimuliuojant klitorio sritį jų sudėtyje esančios medžiagos sustiprina malonius pojūčius ir padeda orgazmą pasiekti lengviau. Pavyzdžiui, pristatydamas naująjį klitorio stimuliuojamąjį gelį „Durex Intense“, prekių ženklas atliko testą, kurio rezultatai parodė, kad jį naudodamos orgazmą pasiekė 8 moterys iš 10.

Pasak T. Lagūnavičiaus, pokalbis su antrąja puse ir savo lūkesčių išsakymas – taip pat vienas esminių būdų, padedančių pagerinti poros seksualinį gyvenimą. „Nors kalbėtis apie miegamojo problemas nėra lengva, verčiau neleiskite joms pavirsti santykių problemomis ir išdrįskite pasakyti, apie ką svajojate, kas jūsų netenkina, kokius naujus sekso būdus ar žaidimus norėtumėte išbandyti. Taip pat nenustokite domėtis ir nuolat paįvairinkite savo seksualinį gyvenimą, kad jame neatsirastų nuobodulio ir pasikartojimų“, – pataria psichologas.

Seksas – laimingų santykių indikatorius

Anot jo, jaunos poros ir jaunavedžiai seksu užsiima daug dažniau nei seniai susituokusios ir vaikų turinčios poros. Visgi, tai nereiškia, kad santykiai pakrikę – kiekviena pora turi savo seksualinių santykių ritmą. Vis dėlto svarbu neužsimiršti ir neleisti kasdienei rutinai nustumti sekso į paskutinę vietą. „Į kiekvieną susitikimą, pasibuvimą su savo drauge ar žmona keliaukite kaip į ypatingą pasimatymą, išlaikykite paslaptį ir intrigą, flirtuokite ir mėgaukitės savo laiku kartu. Net turėdami vaikų, raskite laiko pabūti dviese ir kelias valandas skirti sekso žaidimams“, – rekomenduoja T. Lagūnavičius.

Sekso metu ne tik gaunamas didelis kiekis malonumo hormonų, bet ir sustiprinimas tarpusavio ryšys – šis derinys leidžia puoselėti sveikus ir laimingus santykius. Nebijokite paįvairinti šios savo santykių srities, leiskite sau eksperimentuoti ir būtinai kalbėkitės – tai tik sustiprins jūsų porą.

Apie „Durex”

Durex® – pasaulyje pirmaujantis lytinės gerovės prekių ženklas, vartotojams siūlantis platų produktų asortimentą – aukštos kokybės prezervatyvus, intymiuosius lubrikantus ir asmeninius masažuoklius.

Turėdamas per 80 metų patirtį miegamajame, „Durex“ siekia įkvėpti mėgautis seksu saugiai. Todėl „Durex“ niekuomet nesustos ieškoti inovacijų ir gaminti naujų produktų, gerinančių seksualinius potyrius ir padedančių poroms suartėti ir žengti toliau kartu. Daugiau informacijos www.durex.com.

Apie RB*
RB – pasaulyje pirmaujanti vartotojų sveikatos ir higienos kompanija, veikianti per 60 šalių. Jos centrinės būstinės įsikūrusios Londone, Dubajuje ir Amsterdame. Visame pasaulyje kompanijoje dirba per 37 tūkst. darbuotojų.

Įmonės tikslas – pateikti inovatyvius sprendimus sveikesniam ir laimingesniam gyvenimui. RB patenka į top20 kompanijų Londono akcijų biržoje. Kompanijos sveikatos, higienos ir namų priežiūros prekių asortimente yra tokie prekių ženklai kaip Nurofen, Strepsils, Gaviscon, Mucinex, Durex, Scholl, Clearasil, Lysol, Dettol, Veet, Harpic, Cillit Bang, Mortein, Finish, Vanish, Calgon, Air Wick, Woolite ir French’s, generuojantys 80 % įmonės pajamų.

RB iš naujo apibrėžia vartotojų sveikatos ir higienos pasaulį. Mūsų žmonės ir unikali organizacinė kultūra – mūsų sėkmės garantas. Visų savo tikslų siekiame su užsidegimu, o savo veikla siekiame tvarumo. Didžiuojamės būdami didžiausiu pasaulinės organizacijos Save the Children partneriu.

Parašykite komentarą