Mada, prieinama visiems: Heidi Klum bendradarbiauja su „Lidl“

Heidi Klum ir prekybos tinklas „Lidl“ drauge siekia, kad aukščiausios kokybės mada taptų prieinama kiekvienam: pasitelkęs naująją mados kampaniją, „Lidl“ kelia savo tekstilės gaminių asortimentą į kitą lygmenį ir siūlo rinktis iš madingų tendencijų įvairovės.

Ne paslaptis, jog Heidi Klum – aistringa mados mėgėja, dizainerė bei įtakinga tendencijų formuotoja. Tačiau iki šiol paslaptyje laikytas faktas, kad ji aktyviai prisidės prie būsimosios „Lidl“ mados kampanijos! Šios partnerystės mastelis gerokai pranoksta formalaus bendradarbiavimo ribas – Heidi sukūrė „Lidl“ skirtą autorinę drabužių kolekciją, kuri atskleidžia jos asmeninį stilių. Metams baigiantis, išskirtinius šios partnerystės rezultatus galės įvertinti visi „Lidl“ pirkėjai.

„Tikiuosi, kad žmonėms patiks kolekcija, kurią sukūriau „Lidl“. Ši partnerystė man suteikė neįsivaizduojamai daug džiaugsmo. Kaip ir aš pati, „Lidl“ taiko aukščiausius standartus puikios kokybės ir neprilygstamai gerų kainų gaminiams. Mada turi būti smagi ir kiekvienas turi turėti galimybę leisti sau šį malonumą!“, – įsitikinusi H. Klum.

Tęstinumo „Lidl“ mados kampanijai suteiks „Lidl Fashion Week“: ilgalaikis projektas, kurio pagrindu „Lidl“ pristatys savo globalų madingos aprangos asortimentą. Vadinamoji „Lidl Fashion Week“ mados savaitė kelis kartus per metus bus rengiama visose „Lidl“ parduotuvėse bei elektroninės prekybos platformose. Būtent šių išskirtinių savaičių laikotarpiu mažmeninės prekybos tinklas pristatys savo mados kolekcijas. Projektas startuoja su H. Klum.

„Heidi – tikras įkvėpimo šaltinis. Didžiuosiuose pasaulio mados metropolijose ji jaučiasi tarsi namie, spinduliuoja energiją ir gyvenimo džiaugsmą, bet drauge yra paprasta ir tvirtai stovinti ant žemės. Heidi idealiai atitinka „Lidl“ ir mūsų pirkėjus. Labai džiaugiamės, galėdami pirmieji pristatyti jos sukurtą kolekciją mūsų „Lidl Fashion Week“ metu“, – sakė Radostin Roussev-Peine, UAB „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius.

 

Apie „Lidl“

Mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“, „Schwarz“ įmonių grupės, įsikūrusios Vokietijoje, Nekarzulme, dalis, yra viena iš pirmaujančių mažmeninės prekybos maisto produktais įmonių Vokietijoje bei Europoje. Šiuo metu „Lidl“ veikia 30-yje pasaulio šalių. 27-iose Europos šalyse įsikūrę per 10 000 „Lidl“ parduotuvių ir daugiau kaip 150 prekių skirstymo centrų. Būdamas mažų kainų prekybos tinklas, „Lidl“ savo pirkėjams siekia užtikrinti geriausią kainos ir kokybės santykį.  Pagrindinis kasdienių procesų parduotuvėse ir logistikos centruose bei  teikiamų paslaugų principas – paprastumas. Nekarzulme įsikūręs „Lidl Stiftung“, kaip sprendimų teikėjas, atsako už standartizuotų procesų kūrimą ir struktūrą. Šiuo metu „Lidl“ turi apie 225 tūkst. darbuotojų. Dinamiškumas, orientacija į rezultatą ir sąžiningumas yra vertybės, apibūdinančios „Lidl“ visame pasaulyje. Savo kasdienėje veikloje „Lidl“ prisiima atsakomybę už žmones, visuomenę bei aplinką. Būdama socialiai atsakinga bendrovė, „Lidl“ kasdien laikosi savo įsipareigojimo dėl kokybės. Vertindama tiesioginį poveikį, kurį daro jos veikla, bendrovė išskiria penkias jos sritis: asortimentas, darbuotojai, aplinka, visuomenė ir verslo partneriai. „Schwarz“ įmonių grupė („Kaufland“, „Lidl“) nuo 2014 metų yra didžiausia mažmeninės prekybos maisto produktais įmonė Europoje ir 2016 finansiniais metais pasiekė 90,2 mlrd. eurų apyvartą.

Parašykite komentarą