Moters orgazmas: ką gali padaryti vyrai?

Faktas, kad moterys orgazmą pasiekia kur kas rečiau nei vyrai, pastaruoju metu sukėlė nemažai diskusijų. Tačiau lygybės miegamajame siekia ne tik moterys – dauguma rūpestingų ir mylinčių vyrų taip pat pritaria  idėjai, kad seksas moterims turėtų suteikti tiek pat malonumo, kiek ir vyrams. Ir kad orgazmas turėtų tapti kasdienio gyvenimo dalimi, o ne išskirtine proga.

Suteikite malonumo jos mintims

Daugeliui vyrų žinojimas, kad jų partnerė patiria malonumą, sustiprina aistrą ir glosto savimeilę. Regėti mylimąją palaimos viršūnėje gali būti be galo intymi, jaudinanti, erotiška ir tvirtai susaistanti patirtis. Vis dėlto,  neseniai lytinės gerovės prekės ženklo Durex atlikta apklausa* parodė, kad, nors 81 % moterų nepatiria orgazmo kiekvieną kartą mylintis, didžioji dauguma jų (95 %) yra patenkintos šiuo dažniu.

Pasak seksologo Vitalijaus Žuko, „moters orgazmas – kur kas sudėtingesnis reiškinys, nei vyrų. Ir nors mūsų kūnai skiriasi biologiniu požiūriu, dauguma moterų orgazmo nepasiekia dėl psichologinių priežasčių“. Todėl suteikti malonumo mintims yra ne mažiau svarbu, nei kūniški malonumai.

Nepamirškite bučinių!

Tinkama atmosfera yra vienas svarbiausių moters orgazmą nulemiančių faktorių. Dauguma moterų sutinka, kad tai, ar jos pasieks palaimos viršūnę, priklauso nuo jų emocinės būsenos. Todėl labai svarbu sukurti (ir išlaikyti!) tokią aplinką, kurioje ji jaustųsi saugiai, patogiai ir galėtų visiškai atsipalaiduoti. Paverskite savo miegamąjį švaria, ramybe alsuojančia erdve ir neskubėkite. Pasakokite, kokia graži jums jūsų mylimoji, kaip seksualiai ji atrodo, kaip skaniai kvepia – leiskite jai suprasti, kaip stipriai ja žavitės.

Nenuvertinkite ir bučinių galios! Prieš leisdamiesi žemiau bambos, pasinerkite į ilgą aistringų bučinių sesiją. Tyrimais įrodyta, kad bučiniai sumažina nerimą, streso lygį ir padidina laimės hormono serotonino kiekį kraujyje.

Truputis pagalbos iš šalies dar niekam nepakenkė. Šiandien rinka jau gali pasiūlyti nemažai produktų, kurie sukurti galvojant būtent apie moters patiriamą malonumą. Pavyzdžiui, prezervatyvai Durex Intense yra padengti stimuliuojamuoju geliu, kuris sueities metu moteriai sukelia šildančias, šaldančias ar dilgčiojančias malonumo bangas. Gelis suaktyvina intymių zonų kraujotaką ir padidina malonumą, o prezervatyvo iškilimai ir ranteliai pojūčius padaro dar stipresnius. Be abejo, pastangų prireiks daugiau, tačiau tokios naujovės ir rūpinimasis, kad moteris jaustųsi patogiai ir atsipalaiduotų, padės pasiekti didįjį O, kurio abu nusipelnėte.

Apsvarstykite ir galimybę miegamojo žaidimams pasitelkti sekso žaisliukus, kurie padės jūsų moteriai pasiekti palaimos viršūnę. Vyrai dažnai į tai žiūri skeptiškai ir sekso žaisliukus vertina kaip konkurentus – iš tiesų šios priemonės greičiau yra sąjungininkai, padedantys tapti dar geresniu meilužiu.

Bendraukite

Kiekviena moteris unikali ir kiekvieną jų jaudina skirtingi dalykai. Vienintelis būdas išsiaiškinti, kas patinka jūsų mylimajai yra… jos paklausti. Ir nors, remiantis Durex atliktos apklausos* duomenimis, daugiau nei pusė (56 %) moterų kalbėdamos apie intymius savo norus jaučiasi nejaukiai, pabandykite to paklausti subtiliai. Neklauskite pernelyg tiesmukai, pvz., Ar tau gera? – į tokį klausimą labai nejauku atsakyti neigiamai neįžeidžiant partnerio. Verčiau leiskite jai rinktis: Greičiau ar lėčiau? Stipriau ar švelniau?  Taip suteiksite galimybę partnerei išreikšti, ko ji iš tiesų nori ir kas jai patinka labiausiai, taip pat daugiau sužinosite apie mylimosios kūną ir pojūčius, kurie ją jaudina.

*Apie apklausą

Apklausą 2016 m. atliko Didžiosios Britanijos tyrimų agentūra „Ginger Comms“. Joje dalyvavo 1500 seksualiai aktyvių 16–64 metų amžiaus vyrų ir moterų.

Apie „Durex”

Durex® – pasaulyje pirmaujantis lytinės gerovės prekės ženklas, vartotojams siūlantis platų produktų asortimentą – aukštos kokybės prezervatyvus, intymiuosius lubrikantus ir asmeninius masažuoklius.

Turėdamas per 80 metų patirtį miegamajame, „Durex“ siekia įkvėpti mėgautis seksu saugiai. Todėl „Durex“ niekada nenustos ieškoti naujovių ir gaminti produktus, gerinančių seksualinius potyrius ir padedančių poroms suartėti ir žengti toliau kartu. Daugiau informacijos www.durex.com.

Apie RB*
RB – pasaulyje pirmaujanti vartotojų sveikatos ir higienos kompanija, veikianti per 60 šalių. Jos centrinės būstinės įsikūrusios Londone, Dubajuje ir Amsterdame. Visame pasaulyje kompanijoje dirba per 37 tūkst. darbuotojų.

Įmonės tikslas – pateikti inovatyvius sprendimus sveikesniam ir laimingesniam gyvenimui. RB patenka į top20 kompanijų Londono akcijų biržoje. Kompanijos sveikatos, higienos ir namų priežiūros prekių asortimente yra tokie prekių ženklai kaip Nurofen, Strepsils, Gaviscon, Mucinex, Durex, Scholl, Clearasil, Lysol, Dettol, Veet, Harpic, Cillit Bang, Mortein, Finish, Vanish, Calgon, Air Wick, Woolite ir French’s, generuojantys 80 % įmonės pajamų.

RB iš naujo apibrėžia vartotojų sveikatos ir higienos pasaulį. Mūsų žmonės ir unikali organizacinė kultūra – mūsų sėkmės garantas. Visų savo tikslų siekiame su užsidegimu, o savo veikla siekiame tvarumo. Didžiuojamės būdami didžiausiu pasaulinės organizacijos Save the Children partneriu.

Parašykite komentarą