Spalvingu šou Niujorke pristatyta Heidi Klum ir „Lidl“ mados kolekcija

Rugsėjo 7-ąją Niujorke įvyko pasaulinė „Esmara by Heidi Klum“ drabužių kolekcijos premjera: dalyvaujant 350 svečių, Heidi Klum ir „Lidl“ surengė įspūdingą mados šou stilizuotame „Lidl“ #LETSWOW prekybos centre. Šeimininkė ir gausybė manekenių išradingai pristatė visus 84 kolekcijos apdarus. 

Supermodelio Heidi Klum ir prekybos tinklo „Lidl“ moteriškų drabužių kolekcija „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City“ pirmąkart pristatyta viešai. Vietoje klasikinio podiumo pasirinktos interaktyvios prekybos centrą primenančios dekoracijos, kūrybiškai ir žaismingai priminusios „Lidl“ ištakas. 2 valandų trukmės pristatymo metu Heidi Klum ir 35 manekenių pristatė 84 kolekcijos kūrinius, nuo leopardo kailio rašto pusbačių iki žvyneliais siuvinėtų švarkelių bei odinių striukių. Skirtingi įvaizdžiai atskleidė kolekcijos drabužių kombinacijų įvairovę.

„Nėra geresnės vietos ir geresnio meto pristatyti mūsų tarptautinę kolekciją, nei Niujorke vykstanti mados savaitė. Žengėme į kitą mūsų partnerystės su Heidi Klum etapą ir džiaugiamės artėjančia kolekcijos pardavimo pradžia, kuri numatyta rugsėjo 18-ąją“, – sakė Radostin Roussev-Peine, UAB „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius.

Transliavo ir internetu

Renginys, kuriame dalyvavo daugybė garsenybių, tarp jų – mados žurnalistė Nina García, dizaineris Zac Posen ir modelis Shaun Ross, įvairių šalių socialinių tinklų žvaigždės bei žinomi mados pasaulio atstovai, leido susieti Niujorko mados pasaulį ir „Lidl“ principą „Mada visiems“. Pristatymas paskatino svečius aktyviai įsitraukti į jo programą ir dalytis akimirkomis bei įspūdžiais socialiniuose tinkluose.

Be kolekcijos pristatymo, dar viena renginio kulminacija tapo asmeninė Heidi stiliaus zona. „Stebuklingame veidrodyje“, paslėptame už šaldytuvo durų, Heidi Klum sukomponuoti nepriekaištingus „Heidi & The City“ įvaizdžius trims renginio viešnioms ir pažėrė asmeninių stiliaus patarimų.

„Tai buvo nuostabi pradžia. Renginio vieta, Niujorkas, šou, svečiai – viskas derėjo tarpusavyje. Didžiuojuosi savo naująja kolekcija, – emocijų neslėpė dizainerė. – Pagaliau pristatėme madą, kuri tinka kiekvienai moteriai. Esu labiau nei laiminga.“

Visi, kas neturėjo galimybės asmeniškai dalyvauti renginyje, galėjo stebėti tiesioginę jo transliaciją „Facebook“ socialiniame tinkle. Ją komentavo britų mados ekspertė Louise Roe. Daugiau kaip 20 mln. „Lidl“ sekėjų „Facebook“ tinkle 20 val. Centriniu Europos ir 21 val. – Lietuvos laiku galėjo virtualiai sudalyvauti įspūdingame pristatyme. Visą transliacijos įrašą netrukus bus galima peržiūrėti „Facebook“ profilyje www.facebook.lt/lidllietuva bei interneto svetainėje www.letswow.com/fashionshow.

Prekyboje – po savaitės

Nuo rugsėjo 18 d. „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City-Kollektion“ kolekcijos drabužiais bus prekiaujama 30 „Lidl“ parduotuvių Lietuvoje.

Instagram: @lidllietuva

Facebook: Lidl Lietuva

Apie „Lidl“

Mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“, „Schwarz“ įmonių grupės, įsikūrusios Vokietijoje, Nekarzulme, dalis, yra viena iš pirmaujančių mažmeninės prekybos maisto produktais įmonių Vokietijoje bei Europoje. Šiuo metu „Lidl“ veikia 30-yje pasaulio šalių. 28-iose šalyse įsikūrę per 10 000 „Lidl“ parduotuvių ir daugiau kaip 150 prekių skirstymo centrų. Būdamas mažų kainų prekybos tinklas, „Lidl“ savo pirkėjams siekia užtikrinti geriausią kainos ir kokybės santykį.  Pagrindinis kasdienių procesų parduotuvėse ir logistikos centruose bei  teikiamų paslaugų principas – paprastumas. Nekarzulme įsikūręs „Lidl Stiftung“, kaip sprendimų teikėjas, atsako už standartizuotų procesų kūrimą ir struktūrą. Šiuo metu „Lidl“ turi apie 225 tūkst. darbuotojų. Dinamiškumas, orientacija į rezultatą ir sąžiningumas yra vertybės, apibūdinančios „Lidl“ visame pasaulyje. Savo kasdienėje veikloje „Lidl“ prisiima atsakomybę už žmones, visuomenę bei aplinką. Būdama socialiai atsakinga bendrovė, „Lidl“ kasdien laikosi savo įsipareigojimo dėl kokybės. Vertindama tiesioginį poveikį, kurį daro jos veikla, bendrovė išskiria penkias jos sritis: asortimentas, darbuotojai, aplinka, visuomenė ir verslo partneriai. „Schwarz“ įmonių grupė („Kaufland“, „Lidl“) nuo 2014 metų yra didžiausia mažmeninės prekybos maisto produktais įmonė Europoje ir 2016 finansiniais metais pasiekė 90,2 mlrd. eurų apyvartą.

Parašykite komentarą