Šių metų spalio 19 d. “Europos namuose” įvyko nacionalinė Lietuvos kolegijų studentų verslumo diena – PROFADIENIS. Startavęs rugsėjį projektas sutraukė 607 studentų atrankos metu ir daugiau nei 120 finalo dalyvių.
Projekto idėja – suteikti galimybę jauniems žmonėms išbandyti savo jėgas sprendžiant įmonėms aktualias situacijas. Specialiai renginiui parengtos atvejo analizės buvo suskirtstytos į verslo inovacijų, projektų valdymo, marketingo, skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos kategorijas.
Šių metų renginyje SEB banko komanda kvietė kartu kurti naują bankinį produktą jaunimui, BIOK laboratorija kartu su Lietuvos Marketingo asociacija – analizuoti kalėdinių kosmetikos rinkinių kainodarą, skaitmeninės kainodaros užduotis parengta įmonės Digital Academy skatino parinkti efektyvias skaitmeninės rinkodaros priemones smulkiam drabužių dizainerės verslui. Sparčiai auganti Western Union kompanija įtraukė į realiai jų įmonės įgyvendinto projekto valdymo sprendimų nagrinėjimą, o komunikacijos konsultacijų bendrovė Integrity pakvietė patyrinėti socialinių tinklų nuomonės lyderių įtraukimo galimybes viešinant naują paslaugą.
Klaipėdos valstybinę kolegiją atstovavo bei verslo labirintais klaidžiojo dvi komandos: Technologijų fakulteto komanda: Aivaras Perskaudas, Simonas Sungaila, Ugnius Tarvydas, Inga Macijauskaitė, Viktorija Vilkiūtė, kurią koordinavo lektorė, praktinio mokymo vadovė Sigutė Ežerskienė ir Socialinių mokslų fakulteto komanda: Jovita Nicytė, Samanta Naruševičiūtė, Tamara Ischakova, Justė Glatkauskytė, Greta Kiesaitė, kurią koordinavo lektorė, praktinio mokymo vadovė Adelė Stonienė
„PROFADIENIO tiklas yra parodyti jauniems žmonėms, kaip lengva spręsti verslo problemas, rasti kūrybiškų sprendimų, jei šalia yra patyręs tos srities specialistas, jei vengiame rafinuotos akademinės kalbos, bet orientuojamės į paprastą kalbą. Specialiai parengtos patyriminės situacijos buvo orientuotos į realių verslo problemų sprendimą. Pavyzdžiui, viena užduotis skirta įvertinti įmonės persikraustymo į kitas patalpas klausimus, kita – gebėti parinkti socialinių tinklų nuomonių lyderį (angl. influencerį) paslaugai pristatyti– renginio programą komentavo PROFADIENIO vadovė Lina Mačernienė.
Projekto organizatorius – VšĮ PROFAT. Projekto partneriai: AB SEB bankas, Western Union, Lietuvos Marketingo asociacija, UAB Integrity, UAB Digital Academy, UAB TMD Partners, UAB Emplonet, UAB Uno Parks, LR Švietimo ir mokslo ministerija, UAB Verslo žinios, Europos Parlamento informacijos biuras.