Vyrų sveikata ir higiena linkusios rūpintis jų antrosios pusės

  • Moterys „Maximos“ parduotuvėse nuperka daugiau vyrų higienos prekių nei patys vyrai
  • Daugiausiai vyrų higienos prekių nuperkama lapkritį ir gruodį, artėjant dovanų sezonui
  • Populiariausios – skutimosi priemonės, dezodorantai, šampūnai ir dušo želė

Prasidėjus kasmetinei „Barzdoto lapkričio“ akcijai, kuria vyrai skatinami atsakingai žvelgti į savo sveikatą, lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ atkreipia dėmesį, kad mūsų šalyje ne visi vyrai skiria pakankamai dėmesio savo sveikatai ir higienai – dažnai už juos tai atlieka antrosios pusės.

„Prižiūrėk savo vyriškumą“, – tokiu šūkiu vyrai lapkričio mėnesį raginami auginti barzdas ir ūsus. Šiuo vyriškumo simboliu lapkritį visame pasaulyje skleidžiama žinia apie tai, kad vyrai privalo rūpintis savo sveikata.

Greitas gyvenimo ritmas, stresas, nesubalansuota mityba – tai tik keletas dalykų, kurie turi įtakos sveikatai. Be to, stipriąja lytimi vadinami vyrai dažnai vengia gydytojų kabinetų, nors periodiškai tikrinti sveikatą yra būtina.

Sveikatą ir gerą savijautą taip pat užtikrina kasdienė higiena. Todėl „Maxima“ nusprendė pasidomėti, kaip vyrai rūpinasi savo išore.

„Savo barzdų ir ūsų vyrai išties neužmiršta – iš vyriškos kosmetikos priemonių „Maximose“ jie daugiausiai perka įvairių skutimosi priemonių: skustuvų, peiliukų, skutimosi putų ar želė. Pagal nuperkamą kiekį šios prekės sudaro daugiau nei trečdalį visos vyriškos kosmetikos. Vyrų pirkinių krepšelyje taip pat dažnai atsiduria dezodorantai, šampūnai, dušo želė. Tačiau dažniausiai tuo ir apsiribojama, o odos priežiūrai skirti kremai, balzamai, kitos higienos prekės vyrus domina mažiau. Apskritai, veido priežiūros priemonių vyrai įsigyja mažiau nei bet kokių kitų prekių“, – sako „Maximos“ prekybos vadovė Lina Trinkūnienė.

L. Trinkūnienė taip pat pastebi, kad apie vyrų higieną dažnai pagalvoja jų antrosios pusės. „Maximos“ pirkėjos į pirkinių krepšelį įsideda net apie 50 proc. daugiau vyriškų higienos prekių nei patys vyrai. Moterys šiame skyriuje dažniausiai renkasi tuos pačius produktus, kaip ir patys vyrai: skutimosi reikmenis, šampūnus, dezodorantus.

Daugiausiai vyriškų higienos prekių moterys nuperka metų pabaigoje, lapkritį ir gruodį. Tam didelę įtaką turi artėjantis dovanų sezonas. Šiuo periodu išauga ne tik pavienių vyrų kosmetikos ir sveikatinimosi prekių, bet ir įvairių rinkinių paklausa.

Dėl tos pačios priežasties metų pradžioje vyriškų higienos prekių paklausa gerokai sumažėja – vyrai jaučiasi ilgam apsirūpinę švaros priemonėmis.

Patys vyrai savo higienos priemones aktyviausiai perka lapkričio mėnesį ir metų viduryje – balandį, birželį.

„Nors lapkritis vadinamas vyrų mėnesiu, tiek savo sveikata, tiek higiena jie turėtų rūpintis nuolat. Tuomet ir patys jausis gerai, ir antrosioms pusėms nereikės dėl jų jaudintis. Tai nėra taip jau sudėtinga – šviežių, sveikatai naudingų maisto produktų ir būtiniausių higienos priemonių visada galima rasti net mažosiose „Maximos“ X parduotuvėse, o užsukti pas šeimos gydytoją yra taip pat paprasta, kaip apsilankyti autoservise ar kirpykloje“, – teigia L. Trinkūnienė, „Maximos“ prekybos vadovė.

Prieš 18 metų Australijoje atsiradęs „Movember“ judėjimas turi savo pasekėjų ir Lietuvoje, kurie ragina vyrus rūpintis savo sveikata ir pasitikrinti dėl prostatos vėžio bei kitų jiems būdingų ligų, taip sumažinant mirtingumą. Labai svarbu, kad vyrai patys sąmoningai rūpintųsi savo sveikata, o jų artimieji jiems tai primintų.

Apie bendrovę „Maxima LT“

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ šiemet mini savo 25-erių metų veiklos sukaktį. Tradicinės „Maximos“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena iš didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja Lietuvoje. Šiuo metu Lietuvoje veikia 238 „Maximos“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau kaip 550 tūkst. pirkėjų.

Parašykite komentarą