„Roshen“ komunikacijos partneriais Lietuvoje tapo „Integrity PR“

Konditerijos gaminių įmonė „Roshen Nord“, atstovaujanti tarptautinę korporaciją „Roshen“, pasirašė bendradarbiavimo sutartį su komunikacijos bendrove „Integrity PR“, kuri padės saldumynų gamintojai palaikyti ryšius su visuomene Lietuvoje ir bendruomenėmis socialinių medijų platformose.

„Susidomėjimas „Roshen“ saldumynais Lietuvoje sparčiai auga. Pirkėjai pradėjo ieškoti ne tik mūsų gaminių parduotuvėse, bet ir informacijos apie šiuos produktus, apie jų gamintoją ir jo veiklą. Matome, kad dabar pats laikas daugiau papasakoti apie save ir užmegzti santykius su Lietuvos gyventojais. Todėl pasirinkome partnerius, kurie yra įrodę, kad moka kurti dialogą tarp verslo ir visuomenės visose komunikacijos platformose”, – sako „Roshen Nord“ vadovas Žilvinas Urbonas.

„Integrity PR“ bus atsakinga už „Roshen“ ryšius su žiniasklaida, vietinėmis bendruomenėmis, socialinės atsakomybės projektus, korporatyvinius reikalus ir komunikaciją socialiniuose tinkluose.

„Vertiname „Roshen“ pasirinkimą patikėti ryšių su visuomene konsultantams formuluoti ir įgyvendinti vientisą komunikacijos strategiją, nepriklausomai nuo sklaidos kanalų ir būdų. Bendrovė siekia kurti ilgalaikius ryšius Lietuvoje ir mūsų požiūriai sutapo, kad tai turi daryti santykių su auditorijomis specialistai“, – teigia Daiva Lialytė „Integrity PR“ direktorė.

„Roshen Nord“ yra „Roshen“ korporacijos, vienos didžiausių konditerijos gamintojų pasaulyje, atstovai, atsakingi už pardavimus Europoje. Korporacijai priklauso 6 gamyklos, iš kurių viena įsikūrusi Lietuvoje. „Roshen“ asortimentą sudaro daugiau kaip 320 rūšių aukščiausios kokybės konditerijos gaminių, parduodamų 35 šalyse. Korporacija taiko naujausias gamybos technologijas ir aktyviai prisideda prie labdaros, socialinės atsakomybės ir kultūros projektų.

„Integrity PR“ – viena didžiausių komunikacijos konsultacijų bendrovių Lietuvoje. Tarp jos klientų – „Auga group“, „Bitė Lietuva“, „Bennet Distributors“, „Cgates“, „Civinity“, „Enefit“ „Kalnapilio-Tauro grupė“, „Microsoft“, „RIMI Baltic“, „Panorama“, „Siemens“, „Swedbank“, „MG Valda“, „Western Union“ ir kt. Bendrovės kartu su klientais įgyvendintos komunikacijos kampanijos yra pelniusios vietinius ir tarptautinius apdovanojimus konkursuose „Best Internet“, „Login“, „Password“, „PR Impact Awards“, „Baltic PR Awards“, „European Excellence Awards“.

Parašykite komentarą