MTTC keičia aptarnavimo salonų filosofiją – keliasi arčiau klientų

Didžiausia Baltijos šalyse telefonų priežiūros ir remonto paslaugų bendrovė „Mobiliųjų telefonų techninis centras“ keičia klientų aptarnavimo koncepciją ir nuo šiol savo paslaugas teiks ten, kur klientai lankosi dažniausiai – didžiausiuose prekybos centruose bei naudojantis kurjerio paslaugomis. Šiandien Vilniuje, Žirmūnų g. 64 įsikūrusiame „Topo centre“, duris atvėrė iš Algirdo g. perkeltas paskutinis atskiras MTTC salonas.

„Siekiame būti ten, kur klientams patogiausia – arčiau namų, pakeliui į darbą ir grįžtant namo. Į didžiausius prekybos centrus žmonės užsuka kasdien, nes vienoje vietoje gali susitvarkyti kelis reikalus, pavyzdžiui, apsipirkti, išsiųsti laišką, užsukti į optikos saloną, o dabar galės dar ir susitvarkyti telefoną. Be to, kitaip ne miesto centre esančiame salone, prekybos centre visada galima rasti vietą, kur pasistatyti automobilį“, – sako MTTC privačių klientų vadovė Inga Asipavičienė.

Prekybos centruose esančiuose MTTC salonuose nuolat dirba ne tik klientų aptarnavimo, bet ir technikos specialistai. Tai leidžia greičiau nustatyti gedimus, o populiariausių „Samsung“ ir „Huawei“ modelių gedimai šiuose salonuose dažniausiai yra sutvarkomi vos per kelias valandas.

Žirmūnų g. 64, Vilniuje, duris atvėręs MTTC salonas – jau trečias „Topo centro“ patalpose įsikūręs bendrovės klientų aptarnavimo centras. MTTC klientus taip pat jau aptarnauja Šiaulių Akropolyje bei Kaune, Savanorių pr. 206 A, esančio „Topo centro“ salono patalpose.

„Bendradarbiavimas su didžiausiu prekybos buitine technika ir elektronika tinklu Lietuvoje pasiteisina. Klientams patogu žinoti, jog ten, kur galima įsigyti naują įrangą, galima gauti ir naudojamų telefonų techninės priežiūros paslaugą bei rasti reikalingų priedų. Tai – lyg mažas su elektronikos prekėmis bei paslaugomis susijęs klasteris, kuriame dirbant kartu kuriama didesnė pridėtinė vertė, nei veikiant atskirai“, – teigia I. Asipavičienė.

Ji priduria, jog visiems klientams, kurie savo įrenginius remontui buvo palikę senajame Algirdo gatvės salone, jiems pageidaujant suremontuotus telefonus į namus nemokamai pristatys pašto kurjeris.

Pernai MTTC užbaigė klientų aptarnavimo salonų plėtrą visuose Lietuvos „Akropoliuose“. MTTC klientų aptarnavimo salonus dabar galima rasti Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“. Be to, bendrovės salonai taip pat įsikūrę prekybos centre „Ozas“ Vilniuje bei Savanorių pr. 206A, Kaune. MTTC klientus aptarnauja ir partnerių salonai Panevėžyje, Alytuje ir Marijampolėje. Įrenginius pristatyti remontui MTTC taip pat galima naudojantis pašto kurjerių paslaugomis.

Autorizuotas įrenginių priežiūros paslaugas teikianti MTTC visus su remontu susijusius darbus atlieka pagal griežtus gamintojų reikalavimus, turėdama specialią remontui reikalingą įrangą ir ISO kokybės sertifikatus. MTTC dirbantys specialistai nuolat dalyvauja mobiliųjų įrenginių gamintojų organizuojamuose mokymuose, todėl jie žino visus remonto reikalavimus net ir patiems naujausiems įrenginiams dar prieš jiems pasirodant prekyboje.

Apie MTTC

„Mobiliųjų telefonų techninis centras“ (MTTC) yra didžiausia Baltijos šalyse telefonų priežiūros ir remonto paslaugas teikianti bendrovė. MTTC yra pagrindinė visų didžiausių mobiliųjų įrenginių gamintojų garantinės ir negarantinės priežiūros bei apdraustų įrenginių remonto paslaugų teikėja, veikianti laikantis griežčiausių gamintojų kokybės ir procesų valdymo reikalavimų. Bendrovė yra įgaliota „Apple“, „Samsung“, „Huawei“, „Sony“, „LG“ bei kitų gamintojų mobiliųjų įrenginių remonto paslaugų teikėja. MTTC veiklą vykdo visos Baltijos šalyse ir Skandinavijos šalyse, Suomijoje, Italijoje, Olandijoje, Islandijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje ir Austrijoje. MTTC šiuo metu yra viena iš trijų didžiausių mobiliųjų įrenginių remonto paslaugų teikėjų Skandinavijoje. Pagrindinis MTTC biuras įsikūręs Kaune.

Parašykite komentarą