„vipcommunications“ 2017 m. gausino tiek pajamas, tiek klientų gretas

Integruotos komunikacijos agentūros „vipcommunications“ apyvarta 2017 m. išaugo 11 proc., o tiesioginės pajamos – 6,5 proc. Gerus bendrovės rodiklius lėmė garsius prekių ženklus išlaikęs ir naujais pasipildęs klientų portfelis.

Anot agentūros „vipcommunications“ direktoriaus Giedriaus Galdiko, praėjusieji metai įmonei atnešė daug teigiamų pokyčių – komandą sustiprino įvairių sričių patyrę specialistai, o komercinių klientų ratą papildė tokie garsūs prekės ženklai kaip „Tele2“ ar „Švyturys – Utenos alus“.

„Augimą fiksuojame jau kelerius metus iš eilės ir praėjusieji metai nebuvo išimtis. Atsižvelgdami į augantį integruotos komunikacijos projektų poreikį, į savo darbuotojų gretas pakvietėme ir naujus projektų vadovus, tekstų kūrėjus bei dizaino specialistus. Iš viso nuo 2017 m. kovo darbuotojų skaičius išaugo nuo 32 iki 38.

Pajamų didėjimą prognozuojame ir šiais metais. 2018 m. pardavimų pajamas esame užsibrėžę išauginti iki 2,5 mln. eurų, taip pat planuojame nuosekliai didinti tiesiogines pajamas“, – teigė G. Galdikas.

2017 m. „vipcommunications“ apyvarta pasiekė 2,366 mln. eurų, arba buvo 11 proc. didesnė nei 2016 m. 6,5 proc. ūgtelėjo ir bendrovės tiesioginės pajamos, kurios praėjusiais metais peržengė 1 mln. eurų ribą.

Agentūros komercinių klientų portfelis praėjusiais metais pasipildė telekomunikacijų bendrove „Tele2“ bei alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintoju „Švyturys – Utenos alus“. Taip pat „vipcommunications“, kaip savo komunikacijos partnerius, antrą sykį pasirinko ir trijų metų sutartį su agentūra pasirašė Lietuvos oro uostai.

Tarp didžiausių „vipcommunications“ klientų yra „Swedbank“, buitinių ir profesionalių prietaisų gamintoja „Electrolux“, kelionių organizatorius „Tez Tour“, protingų namų sistemų bei jungiklių gamintojas „Jung“ ir kt.

Dvyliktus veiklos metus skaičiuojanti integruotos komunikacijos agentūra „vipcommunications“ priklauso tarptautiniam tinklui „Grayling“ ir yra jo atstovė Baltijos šalyse.

Parašykite komentarą