Iš krepšinio aikštelės – į logistiką

Tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo UAB „Baltic transline“ darbuotojų skaičius per pastaruosius 5-erius metus augo beveik 4 kartus – šiandien čia dirba jau daugiau kaip 260 specialistų. Devyniolikti metai kokybiškas transportavimo paslaugas teikianti įmonė sulaukė pripažinimo ir tapo ne tik viena sėkmingiausiai dirbančių, bet ir sparčiausiai besivystančių bendrovių Lietuvoje.

Nesenai prie „Baltic transline“ kolektyvo prisijungė ir Vytautas Šarakauskas, kuris baigė 12 metų profesionalaus krepšininko karjerą, du kartus tapęs Lietuvos krepšinio čempionato (LKL) bronzos medalio laimėtoju ir du kartus – vicečempionu.

„Vilniaus Gedimino technikos universitete esu baigęs transporto inžinerijos studijas, turiu magistro diplomą. Ši sritis nuo studijų laikų man patraukli ir įdomi, – teigia jau mėnesį ekspedicijos vadybininku dirbantis buvęs krepšininkas. – Džiaugiuosi, kad po sportinės karjeros turiu galimybę siekti naujų tikslų sparčiai augančioje įmonėje, kuri veikdama perspektyvioje logistikos srityje nuolat plečiasi.“

Anot buvusio profesionalaus sportininko, krepšinis ir logistika – labai skirtingos sritys, tačiau panašumo galima įžvelgti.
„Čia, kaip ir krepšinyje, darbas vyksta labai dinamiškai, daug netikėtų ir sudėtingų situacijų, kurias reikia spręsti kuo skubiau, – pirmųjų darbo savaičių patirtimi dalijasi V. Šarakauskas. – Čia taip pat dirbama komandoje, kur turi ne tik savo tikslus, užduotis, bet nuolat bendrauji su kolegomis ir bendrai siekiame kuo geresnių rezultatų įmonei, stengiamės išlaikyti nepriekaištingą organizacijos vardą.“

Jis sakosi esąs pripratęs prie iššūkių, o savo jėgomis pasitiki. Dabar jo siekis – apsiprasti naujoje aplinkoje, tinkamai įsilieti į kolektyvą ir tapti vertinamu įmonės darbuotoju. Jis įsitikinęs, kad, kaip ir sporte, taip ir čia nuoseklus ir sąžiningas darbas anksčiau ar vėliau duoda vaisių, o tada ateina ir pergalės, apdovanojimai, įvertinimai bei aplinkinių pagarba.

Išaugino komandos profesionalumas

 

„Baltic transline“ priklauso įmonių grupei „BTL Group“, kurioje iš viso dirba daugiau kaip 980 specialistų. Jos padaliniai įkurti didžiuosiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Panevėžyje. Per pastaruosius penkerius metus Lietuvos prekių ir paslaugų eksportui padidėjus beveik 70% sparčiai augo ir eksportuojančios įmonės bei transporto sektorius.

„Mūsų įmonės spartų augimą lėmė teisinga vadovybės ateities vizija, greitas reagavimas į rinkos pokyčius bei operatyvus prisitaikymas prie pasikeitusių verslo sąlygų, aplinkos, – teigia Edita Grigaliūnienė, bendrovės personalo vadovė. – Plėtrai įtakos turi ir didelis dėmesys darbuotojams, kur kiekvienam suteikiama erdvė ir laisvė augti, tobulėti, siekti karjeros aukštumų, vystyti norimus projektus prisidedant prie spartaus įmonės augimo.“

Anot jos, potencialiems darbuotojams bendrovė patraukli dėl galimybės tapti savo srities ekspertais, nes čia kasdien susiduriama su įvairiais iššūkiais, kūrybiniais projektais, iniciatyvomis. Priklausomai nuo pareigų darbuotojams įmonė suteikia platų atsakomybių spektrą, galimybę kurti, inicijuoti pokyčius.

Siekiantis įsidarbinti kandidatas dažnai kaip labai svarbų motyvą renkantis darbdavį įvardina sklindančią teigiamą informaciją apie „Baltic transline“ ir draugišką mikroklimatą bendrovėje. Besirenkantiems darbdavį ne mažiau svarbūs kriterijai yra ir įmonės dydis, gera finansinė padėtis, nuolatinė plėtra.

„Drąsiai galima teigti, kad „Baltic transline“ – nuolat besivystanti ir tobulėjanti organizacija, – pasakoja E. Grigaliūnienė. – Įmonei svarbu, kad kiekvienas darbuotojas matytų savo darbo prasmę ir prisiimtų atsakomybę už tai, ką daro. Svarbus yra ir vadovybės dėmesys, skyrių vadovų gebėjimas atskleisti darbuotojų potencialą bei tinkamas darbuotojo įvertinimas už jo darbą ir indėlį įmonei.“

Po pasibaigusio bandomojo laikotarpio kalbinti darbuotojai kaip didžiausius įmonės privalumus dažniausiai nurodo čia atrastas galimybes, profesionalią ir vieningą komandą bei bendrovės veržlumą. Realios darbuotojų sėkmės istorijos, kai atkaklumas ir pastangos tapo startu į karjeros aukštumas, dažnai tampa pavyzdžiu naujokams.

Bendrovė daugiausiai įdarbina transporto koordinatorių, transporto ir ekspedicijos vadybininkų, o po praktikų gausėja vadybininkų asistentų gretos. Plečiantis komercijos padaliniams atsiranda poreikis įdarbinti ir daugiau įmonės veiklą palaikančių skyrių darbuotojų: apskaitininkų, buhalterių, IT specialistų.

Keliasi į patogesnį biurą

 

Spartus UAB „Baltic transline“ augimas, nuoseklus darbuotojų skaičiaus didėjimas bei poreikis sukurti patogią ir produktyvią darbo aplinką lėmė bendrovės sprendimą keltis į didesnes ir modernesnes patalpas. Vasaros pabaigoje įmonių grupės „BTL Group“ administracija įsikurs viename pastate Kaune, Kalantos g.49 esančiame verslo centre. Čia biuras bus įrengtas pagal kiekvienos grupės bendrovės ir jos darbuotojų poreikius.
„Baltic transline“ naujajame biure išsinuomojo beveik 2.400 m2. Čia patogiai įsikurs 200 Kaune dirbančių administracijos darbuotojų. Biuro aplinkai keliami aukšti reikalavimai, kad darbuotojams būtų sukurtos patogios ir sveikos darbo vietos: tai užtikrins oro vėdinimo, drėkinimo, kondicionavimo, garso izoliacijos sistemos bei darbo vietos su įrengtomis akustinėmis pertvaromis. Saugumui užtikrinti patalpose veiks moderni durų rakinimo sistema, o darbuotojai į patalpas pateks su specialiomis apyrankėmis.

Per tris aukštus įsikursiančio biuro patalpos suskirstytos į funkcines zonas, kur bus įrengta konferencijų salė, 7-i pasitarimų kambariai, patogus ir erdvus laukiamasis vairuotojams, 4-ios virtuvėlės, kuriuose darbuotojai galės mėgautis išskirtine įmonės siūloma kava.

Naujajame biure bus dirbama atvirose erdvėse, o poilsio zonos bus atskirtos nuo bendrų darbo zonų – taip darbuotojai galės jas lengvai pasiekti ir pailsėti. Šiam tikslui bus įkurta 320 m2 poilsio erdvė su „chill“ zonomis, valgomuoju, didele lauko terasa, stalo žaidimais.

Parašykite komentarą