„Aurum 1006 km“ lenktynėse sėkmės receptų ieškoma nestandartiniais sprendimais

Palangoje vykstančiose tradicinėse „Aurum 1006 km“ lenktynėse svarbus ne tik asmeninis kiekvieno lenktynininko pasiruošimas ir patirtis, tačiau ir bendra komandos strategija. Dėl ilgo lenktynių nuotolio kiekvieną komandą dažniausiai sudaro trys žmonės, tačiau bendram startui susibūrusi „Circle K milesPLUS racing team“ susideda iš keturių patyrusių lenktynininkų.

Kartu su dar pusšimčiu ekipažų už „Porsche 991 GT3 Cup“ vairo šiemet sėdo tituluoti lenktynininkai broliai Ignas ir Jonas Gelžiniai, vilnietis Jonas Karklys, sėkmingai lenktyniaujantis Europos „Octavia Cup“ pirmenybėse bei kylankti tarptautinė lenktynių žvaigždė, 2014-2017 metų geriausias Estijos žiedinių lenktynių meistras Ralfas Aronas, pirmaujantis „Formulės 3“ čempionate.

Toks tarptautinis patyrusių lenktynininkų ekipažas bendram tikslui susitelkė pirmą kartą, nors planų turėjo ir anksčiau.

„Jau pernai norėjome suvienyti jėgas, tačiau nepavyko, bet planų neatsisakėme ir šiemet startavome keturiese. Ilgo nuotolio lenktynės reikalauja labai daug ištvermės, milžiniškos koncentracijos, todėl  komandą paprastai sudaro mažiausiai trys vienas kitą trasoje keičiantys lenktynininkai. Mūsų šį kartą važiuoja daugiau ir tai sprendimas, leidžiantis komandos vadovui improvizuoti, daugiau strateguoti, o mums – tausoti jėgas ir išnaudoti savo  stipriąsias savybes tada, kai jų labiausiai reikia“ – sako lenktynininkas Jonas Karklys.

„Circle K milesPLUS racing team“ vadovas Donatas Borkys sako, kad visi keturi pilotai labai stiprūs, jau patyrę pergalių skonį skirtingose trasose, todėl lūkesčiai tikrai dideli, kaip nemažas ir juos lydintis spaudimas.

„Komanda sukomplektuota labai gerai ir tolygiai, visi keturi pilotai patyrę, žinantys, kas jų laukia. Trys lietuvaičiai jau ne kartą yra išbandę savo jėgas konkrečiai šioje trasoje. Tuo tarpu lenktynininkui Ralfui Aronui – tai pirmosios lenktynės ne tik Palangoje, bet ir su kėbuliniu automobiliu. Bet jis tikras profesionalas ir rezultatai, kuriuos matau šioje trasoje, tikrai labai geri“, – sako D. Borkys.

Pasak jo, tokios maratoninės lenktynės – iššūkis, kuriame vien išlikimas trasoje jau reiškia labai daug.

„Vienas pilotas už vairo gali praleisti ne daugiau kaip 1 valandą 10 minučių. Ir ne veltui, nes tai didžiulis fizinis išbandymas: salone temperatūra itin aukšta, pilotai netenka daug svorio. Be to, ne viskas priklauso nuo to, kaip sekasi tau. Labai svarbu, kokios oro sąlygos, kaip greitai jos keičiasi, taip pat ir tai, kaip sekasi kitiems. Šiose lenktynėse dalyvauja labai skirtingi automobiliai bei pilotai, todėl būna visko ir tik savimi kliautis negali – aplinkybės taip pat lemia labai daug. Todėl vien išlikti trasoje tas 9 valandas jau yra didelis pasiekimas“, – įsitikinęs komandos vadovas.

J. Karklio teigimu, nuotaikos komandoje labai geros, visi lenktynėse atiduoda turimas jėgas ir, aišku, tikisi sėkmės.

Tradicinės, jau 19-osios jų istorijoje 1006 kilometrų automobilių žiedinės lenktynės šiemet Palangoje vyksta liepos 18-21 dienomis.

Parašykite komentarą