Pirkėjai vis dažniau renkasi vienkartinių plastikinių maišelių alternatyvas

Šalyje plintant aplinkosauginiam sąmoningumui, noras tausoti aplinką ir mažinti taršą auga ir tarp parduotuves kasdien lankančių pirkėjų. Jie vis dažniau renkasi vienkartinių plastikinių maišelių alternatyvas. Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ duomenimis per šių metų devynis mėnesius, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, daugkartinio naudojimo maišelių pardavimai šoktelėjo apie 10 proc. Pastebima, kad pirkėjai dažniau renkasi ne tik patvaresnius daugkartinius pirkinių maišelius, pagamintus iš perdirbtų medžiagų, bet ir specialias kartonines dėžes.

„Reaguodami į besikeičiantį plastiko naudojimo reguliavimą bei augantį pirkėjų aplinkosauginį sąmoningumą nuolatos peržiūrime savo asortimentą, siekdami pasiūlyti kuo daugiau alternatyvų vienkartiniams pirkinių maišeliams. Jau kelinti metai kaip ėmėmės įvairių plastiko mažinimo sprendimų: ne tik atsisakėme netvarių aerobiškai yrančių maišelių, bet ir pasiūlėme patogias kartotines dėžes prekėms bei patvarius daugkartinius maišelius, pagamintus iš perdirbtų medžiagų. Pastebime, kad tokie žingsniai pasiteisino: 2015–2017 metų laikotarpiu vienkartinių plastikinių maišelių pardavimai mūsų tinklo parduotuvėse sumažėjo apie 10 proc., o daugkartinių išaugo apie 8 proc.“ – teigia „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

Anot jos, prekybos tinklo „Maxima“ pardavimų duomenys rodo, kad vienkartinių pirkinių maišelių per 2015 metus buvo parduota virš 42 mln. vnt., o per 2017 metus – jau 38 mln. Tuo tarpu daugkartinių medžiaginių maišelių 2015 metais nupirkta per  293 tūkst. vnt., o 2017 – jau daugiau nei 316 tūkst. vnt.

Pasak V. Drulienės, sekdamas pasiteisinusiais pavyzdžiais Europoje, prekybos tinklas „Maxima“ savo pirkinių krepšelių asortimentą siekia formuoti mažindamas vienkartinių pirkinių maišelių, pagamintų iš paprasto plastiko kiekius. Tokie vienkartiniai maišeliai pakeisti pagamintais iš perdirbamo plastiko, o šalia jų pasiūlyti ir kiti aplinkai draugiški sprendimai.

„Turime visas prielaidas skatinti savo pirkėjus keisti įpročius, dažniau rinktis aplinkosaugiškai tvarius produktus. Šiandien vietoje paprasto plastiko siūlome perdirbamus vienkartinius plastikinius maišelius bei tokius, kurie pagaminti iš atsinaujinančios medžiagos – cukranendrių pluošto. Didesnio formato parduotuvėse prie kasų klientai taip pat gali įsigyti ir patvarių sulankstomų kartotinių dėžių, į kurias patogu sukrauti perkamas daržoves bei vaisius. Jų kasmet parduodame apie 10 000 vienetų“, – sako „Maximos“ komercijos vadovė.

V. Drulienė priduria, kad pirkėjai taip pat skatinami kaip įmanoma mažiau naudoti nemokamus vienkartinius pakavimo maišelius, kurie teikiami dėl higienos reikalavimų – apie tai primena informaciniai lipdukai, priklijuoti prie vienkartinių maišelių talpinimo stendų.

Prekybos tinklas „Maxima“ toliau aktyviai ieško plastikinių maišelių bei vienkartinių plastikinių produktų pakuočių alternatyvų, kurios užtikrintų balansą tarp augančių pirkėjų lūkesčių labiau rūpintis aplinkosauga bei siekiu gauti kokybišką produktą už priimtiną kainą.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia 245 „Maximos“ parduotuvės, kuriose dirba beveik 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Parašykite komentarą