„Tele2“ reklamai – prestižinis „Grand Prix“ apdovanojimas

Technologijų lyderė „Tele2“ Slovėnijoje „Golden Drum“ festivalyje pelnė prestižinę „Grand Prix“ statulėlę. Lietuvos istorijoje pirmą kartą iškovotu prizu apdovanota „Tele2“ „Laisvo interneto“ kampanija, kurioje į dangų oro balionu kyla namas.

„Dirbame ne dėl apdovanojimų, tačiau būtent jie įrodo komandinio darbo reikšmę siekiant geriausio rezultato. Turime stiprią komandą ir puikius partnerius, todėl galime drąsiai svajoti, kurti ir nuveikti dar daugiau“, – sakė „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis.

„Golden Drum“ apdovanojimuose „Grand Prix“ statulėlę „U. Funkcinio efektyvumo“ (angl. U. Functional Efficiency) kategorijoje pelniusi reklama buvo ypatingai gerai įvertinta ir žiuri prezidento Dushano Drakalskio. Anot jo, šis apdovanojimas komisijai yra „itin svarbus, nes būtent jis reprezentuoja, kur keliauja visa reklamos industrija, o šis darbas  – magiškas“.

„Laisvo interneto“ reklama iš „Golden Drum“ festivalioparsivežė ir antrą statulėlę – buvo įvertinta sidabru „T. Prekės ženklo kūrimo“ (angl. T. Brand Building)kategorijoje.

Apdovanojimus skinančią „Tele2“ kampaniją kūrė agentūra „Adell Taivas Ogilvy“.

Tai – ne pirmas sėkmingas bendradarbiavimo pavyzdys. Dar šių metų rugsėjo pradžioje skraidantis namas pelnė ir prestižinį, „Kanų Liūtams“ prilygstantį, JAV „Clio“ apdovanojimą.

Tuo tarpu kitas „Tele2“ projektas – 4G muzika – per pastaruosius metus taip pat sulaukė nemažai tarptautinės šlovės. Agentūros „Adell Taivas Ogilvy“ kartu su kūrybos namais „Some Films“ sukurta reklama pirmoji Baltijos šalyse pelnė aukso medalį kūrybinės meistrystės festivalyje „Ciclope“ Berlyne, taip pat ADC apdovanojimą JAV bei dizaino ir reklamos meistrystės „oskarą“ Londone – „D&AD“ pieštuką.

„Skiriame itin daug dėmesio pasaulyje pripažintiems tarptautiniams festivaliams, kurių kokybės kartelė užkelta ypatingai aukštai. Labai smagu, kad mūsų ir kliento komandos bendri projektai sulaukė ir puikių verslo rezultatų, ir kartu tokio masto tarptautinio pripažinimo bei apdovanojimų. Pastaruoju metu mūsų pelnyti apdovanojimai – išskirtiniai laimėjimai Lietuvos reklamos istorijoje“, – rezultatais džiaugėsi Linas Paškevičius, agentūros „Adell Taivas Ogilvy“ vadovas.

Parašykite komentarą