Interaktyvus reklamos sprendimas Lietuvoje: sensorinis pažadas savo sveikatai

Vilniuje ir Kaune pasirodė pirmą kartą socialinėje reklamoje Lietuvoje naudojamas interaktyvus lauko reklamos sprendimas, kviečiantis paspausti „sveikatos mygtuką“. Kūrėjų teigimu, toks sprendimas pasirinktas norint pasiekti tikslinę auditoriją ir artėjant šventiniam laikotarpiui duoti svarbiausią pažadą   savo sveikatai. 

Pasak edukacinį projektą „Pažadas sveikatai“ inicijavusios Centrinės projektų valdymo agentūros (CPVA) direktorės Lidijos Kašubienės, laikas lauko reklamai pasirinktas neatsitiktinai. „Mūsų projektas „Pažadas sveikatai“ skirtas vaikams ir paaugliams, taip pat jų tėvams, norint paskatinti rūpintis sveikata nuo mažens ir kasdien, o ne tik susirgus. Artėjant šventiniam laikotarpiui visi pasižadame padaryti ką nors naujo ar gero, todėl dabar yra tinkamiausias laikas duoti pažadą savo sveikatai. Kviečiame simboliškai paspausti „sveikatos mygtuką“, bet tik atsakingai ir tvirtai pasiryžus, kad sveikata rūpinsimės nuolat“, – sako L. Kašubienė. 

Interaktyvi lauko reklamos vitrina, kviečianti visus norinčius duoti sau pažadą rūpintis sveikata paspaudžiant „sveikatos mygtuką“, eksponuojama viešojo transporto sustojimų stotelėse prie Vilniaus universiteto ligoninės Santaros klinikų ir Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninės Kauno klinikų. Paspaudimams skaičiuoti naudojamas „Outdoor Impact“ įrankis, leidžiantis pamatuoti lauko reklamos efektyvumą. 

„Panašios reklamos kampanijos iki šiol buvo įgyvendintos tik tokiose užsienio šalyse kaip Olandija, Norvegija, Didžioji Britanija, o socialinėje reklamoje, akcentuojant dėmesį sveikatai, toks sprendimas apskritai naudojamas pirmą kartą. Kadangi Vilniuje pasirinktas viešojo transporto sustojimas prie Vilniaus universiteto ligoninės Santaros klinikų – tai leidžia efektyviai pasiekti tikslinę grupę. Tokios inovacinės lauko reklamos kampanijos dažnai veikia kaip „vartai“, nukreipiantys žmones į kitas medijas, kur gali gauti, diskutuoti ir dalintis platesne informacija,“, – įžvalgomis dalinasi „JC Decaux“ rinkodaros vadovas Baltijos šalims Vadimas Komarskis. 

Kaune šią lauko reklamą eksponuojančios UAB „Reklamos arka“ projektų vadovės Malvinos Platūkytės teigimu, toks sprendimas yra išskirtinis savo interaktyvumu ir suteikia kur kas didesnį efektyvumą nei įprasta lauko reklama. 

CPVA projekto „Pažadas sveikatai“ interaktyvią lauko reklamą, prisijungdami prie didžiausių Europos miestų, įdiegė lauko reklamos paslaugas teikianti įmonė „JC Decaux“, už reklamos eksponavimą Kauno mieste atsakingas reklamos tinklas „Reklamos arka“, projekto „Pažadas sveikatai“ komunikaciją ir reklamą kūrė bei įgyvendina komunikacijos agentūra „Idea prima“.

Parašykite komentarą