Šiaulių „Akropolio“ dešimtmečio rezultatai: 72 mln. lankytojų ir 800 mln. eurų nuomininkų apyvarta ir šiauliečių meilė lietuviškam kinui

72 mln. žmonių – tiek lankytojų per 10 veiklos metų sulaukė didžiausias Šiaurės Lietuvoje prekybos ir pramogų centras Šiaulių „Akropolis“. Viename populiariausių Lietuvos prekybos centrų pernai apsilankė 7,8 mln. pirkėjų, o čia įsikūrusių nuomininkų pardavimai siekė 99,3 mln. eurų.

Nuo 2009 m. metinė nuomininkų apyvarta Šiaulių „Akropolyje“ išaugo 61%, metiniai lankytojų srautai – 17%. Skaičiuojama, kad bendra Šiaulių „Akropolio“ nuomininkų apyvarta per dešimtmetį viršijo 800 mln. eurų.

„Šiaulių „Akropolis“ per dešimtmetį tapo regiono prekybos ir pramogų traukos centru – čia gausiai lankosi ne tik šiauliečiai ir Šiaurės Lietuvos gyventojai, bet ir netoliese esančių Latvijos rajonų gyventojai. Visa tai leidžia nuosekliai gerinti prekybos centro ir jame įsikūrusių nuomininkų rezultatus, o kartu pritraukti daugiau turistų į Šiaulius“, – vertindamas Šiaulių „Akropolio“ rezultatus sakė bendrovės „Akropolis group“ valdybos pirmininkas Vytautas Labeckas.

49 831 kv. metrų ploto Šiaulių „Akropolyje“ suderintas racionalus prekybos ir pramogų centro dydis ir visos „Akropolius“ išskirtiniais darančios paslaugos. Trijuose Šiaulių „Akropolio“ aukštuose prekybai ir pramogoms skirti 37 888 kv. metrai ploto – juose įsikūrė žinomiausių Europos prekių ženklų parduotuvės, vienintelė Šiauliuose „Maxima XXX“ parduotuvė, kavinės, restoranai, bankų skyriai.

„Akropoliai“ – profesionaliai valdomi ir lietuvių mėgstami prekybos centrai, nes realiai atitinka rinkos poreikį, turi gerą prekybos ir pramogų balansą. Prieš 10 metų nesuabejojome Šiaulių „Akropolio“ sėkme Šiaurės Lietuvoje. Atidarėme keturias parduotuves – „Apranga“, „Aprangos galerija“, „City“, „Mango“, kuriose per dešimtmetį pasiekėme daugiau nei 26 mln. eurų apyvartą ir vertiname kartu pasiektą rezultatą“, – kalbėdamas apie Šiaulių „Akropolį“ sakė Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės generalinis direktorius.

Vienintelę Šiauliuose veikiančią „Sportland“ parduotuvę, įsikūrusią „Akropolyje“, valdančios  bendrovės „Sportland LT“ direktorius Juras Vėželis sako, kad parduotuvės rezultatai ir pati parduotuvė per šį dešimtmetį augo kartu su „Akropoliu“. „Tikėdami, kad Akropolis Šiauliuose išliks lyderiu ir švęs gimtadienį dar daug dešimtmečių, 2015 metais investavome ir padidinome parduotuvės plotą, o kartu ir prekių asortimentą išrankiems Šiaulių miesto gyventojams ir miesto svečiams“, – sakė J. Vėželis.

Šį savaitgalį dešimtmetį švęsti lankytojus pakvietęs Šiaulių „Akropolis“ išsiskiria pramogų gausa – čia veikia vienintelė regione olimpinio dydžio Ledo arena, 5 salių „Forum Cinemas“ kino teatras, 16 takelių boulingo klubas.

Kaip pasakoja „Forum Cinemas“ rinkodaros vadovas Dainius Beržinis šiandien Šiaulių „Akropolyje“ įsikūręs kino teatras yra populiariausių Lietuvoje – nors ir turi tik 5 kino sales, tačiau populiariausių filmų lankomumui visiškai nesusileidžia sostinės kino teatrams, o kartais net ir lenkia.

„Per veiklos dešimtmetį kino teatre „Forum Cinemas“ Šiaulių „Akropolyje“ rodėme 1873 filmus, kuriuos aplankė net 2,8 mln. žiūrovų – tai beveik po 280 000 kasmet“, – skaičiuoja D. Beržinis. Pasak „Forum Cinemas“ rinkodaros vadovo, šiauliečiai iš kitų miestų žiūrovų išsiskiria ypatinga meile lietuviškiems filmams – visi penki  populiariausi per dešimtmetį kino filmai čia buvo lietuviški: „Redirected“ (30 000 žiūrovų), „Tadas Blinda“ (28 000 žiūrovų), „Trys milijonai eurų“ (27 000 žiūrovų), „Klasės susitikimas. Berniukai sugrįžta“ (24 000 žiūrovų) ir „Tarp pilkų debesų“ (23 000 žiūrovų).

Šiaulių „Akropolio“ 10 metų gimtadienis bus švenčiamas šį savaitgalį – daugelis parduotuvių kovo 16–17 d. taikys nuolaidas ir specialius pasiūlymus, o lankytojai bus vaišinami 100 kg tortu.

Parašykite komentarą