Klaipėdoje jungtinei veiklai susijungė rinkodaros, komunikacijos ir medijų profesionalai

Praktinę patirtį (know-how) Klaipėdoje sujungė rinkodaros, komunikacijos, ryšių su visuomene ir medijų profesionalai. Tai pirmoji tokia komanda Vakarų Lietuvoje, teikianti rinkodaros ir komunikacijos paslaugas verslui nuo A iki Ž. Komanda savo žinias yra patikrinę su klientais iš užsienio ir Lietuvos.

13 profesionalų, kurių kiekvieno patirtis ne mažesnė nei 8 metai, vienija vardas „Media dia“ – tai komunikacijos agentūra, dirbanti su verslo klientais Lietuvoje ir užsienio šalyse. Poreikis jungtis ir dirbti pagal jungtinės veiklos sutartį iškilo per penkerius agentūros veiklos metus.

„Media dia“ komandos nariai yra įgyvendinę projektus visose Skandinavijos šalyse, Nyderlanduose, Vokietijoje, Šveicarijoje, taip pat Ukrainoje, Kinijoje ir, žinoma, Lietuvoje. Specialistai pripažįsta, kad dirbant komandoje įgyvendinami didesni projektai ir pasiekiami efektyvesni rezultatai. „Verslui patogu, kai visi procesai nuo idėjos, strategijos sukūrimo ir įgyvendinimo yra vienose rankose, procesų metu bendraujama tik su 1-2 projektų vadovais“, – teigia agentūros „Media dia“ steigėja Edita Valinčienė. Pasak jos, bendradarbiaujant su agentūra, kuri teikia visas būtinas rinkodaros, komunikacijos ir medijų paslaugas, sutaupoma laiko kalbantis su laisvai samdomais įvairiais kūrybininkais.

Neišgryninus rinkodaros strategijos veikiama pagal nuojautą, rezultatas – nuostoliai

Komandoje – trys strategai: ekonomikos mokslų daktaras, rinkodaros konsultantas Donatas Jonikas, ryšių su visuomene projektus Lietuvoje ir užsienio šalyse valdanti komunikacijos konsultantė Edita Valinčienė, turizmo verslo konsultantas doktorantas Edgaras Vaškaitis. Taip pat: keturi skirtingo profilio fotografai, besispecializuojantys verslo, pramonės, reportažinėse, sporto, estetinėse viešbučių ir SPA srityse, du grafikos ir gaminių dizaineriai, kuriantys originalų verslo firminį stilių, pilnai suformuota ir vaizdo projektų komanda, rengianti reprezentacinius verslo pristatymus, TV reportažus.

Pasak rinkodaros stratego dr. D. Joniko, tenka pastebėti, kad neišgryninus įmonės rinkodaros strategijos, daugelis komunikacijos ir pardavimo veiksmų neduoda norimo rezultato, nes tokie veiksmai yra atsitiktiniai, o sprendimai priimami „pagal pajautimą“, bet ne objektyvius duomenis.

D. Jonikas pateikia pavyzdį: „Investuotojai norėjo statyti beveik 50 mln. EUR komercinės paskirties objektą Lietuvoje, tačiau rinkos galimybių analizė parodė, kad net pagal optimistinį scenarijų šis objektas galėtų sugeneruoti ne daugiau kaip 80 % išsikelto minimalių pajamų tikslo. Tad ar verta investuoti į tokį objektą, ar tikslinga kurti jo reklamą, vizualizacijas ir kitas rinkodaros bei komunikacijos priemones, jei pradinė idėja yra tokia komplikuota? Kita vertus, yra ir tokių atvejų, kai sėkmingai išgryninta ir realizuota rinkodaros strategija net itin konkurencingoje rinkoje (daugiau nei 70 tiesioginių konkurentų) leido įmonei padidinti pardavimus 62 %, išlaidos rinkodarai sumažėjo 34 % ir visa tai pasiekta ne per akcijas ir kainų mažinimą. Šios įmonės teikiamų paslaugų kaina buvo maždaug 17 % aukštesnė už rinkos vidutinę kainą.“

Tarp klientų – ir tarptautinės įmonės

„Media dia“ komandos narių klientai: „DFDS Seaways“, „Klaipėdos smeltė“, „TowMar Baltic“, „Admen“, „Philip Morris“, „Gridins Group“, „A. Griciaus autotransporto įmonė“, „Viada“, „Technorama“, „Makalius.lt“, „Klaipėdos pienas“, „Atostogų parkas“, Lietuvos aukštoji jūreivystės mokykla, Kretingos rajono savivaldybė ir kiti. Šias įmones „Media dia“ konsultuoja ar yra konsultavusi rinkodaros ir išorinės komunikacijos efektyvinimo klausimais, tyrusi konkurencinę aplinką, nustačiusi tikslinius klientus, viešinusi žiniasklaidoje, sukūrusi firminį stilių, įgyvendina ar yra įgyvendinę reprezentatyvius foto-video projektus.

Parašykite komentarą