„Goodyear“ didina „SoundComfort“ padangų asortimentą

Praeitą žiemą pristačius „SoundComfort“ technologiją šiaurės šalių rinkoje, „Goodyear“ plečia jų asortimentą. Kitai žiemai bus pristatyti 12 papildomų dydžių – šiaurietiškai žiemai pritaikyta technologiją nuo šiol bus galima rinktis iš 64 skirtingų dydžių.

„Goodyear“ triukšmo mažinimo technologija sulaukė didelio pasisekimo. Belgijoje ir Nyderlanduose „SoundComfort“ technologija šiais metais pelnė metų produkto apdovanojimą[1]. Lietuvoje susidomėjimas taip pat didelis. Apklausoje, kurią „Goodyear“ užsakymu atliko „Gfk Norm“[2], kas antras lietuvis teigė, kad padangų triukšmo lygis yra labai svarbus jų vairavimo kokybei. Pagrindinė priežastis, kodėl lietuviai nori tylesnių padangų, yra saugesnis važiavimas ir geresnis komfortas, taip teigė atitinkamai 64 ir 50 proc. apklaustųjų. Su „SoundComfort“ technologija triukšmas automobilio salone sumažinamas iki 50 %[3].

Siekiant patenkinti augančią šių padangų paklausą, iki 2020 m. vasario „Goodyear“ pristatys naują 12 dydžių „SoundComfort“ padangų seriją. Iš viso rinkoje bus siūloma įsigyti 64 dydžių padangas su šia technologija, įskaitant „UltraGrip Ice Arctic SUV“, „UltraGrip Ice Arctic“, „UltraGrip Ice SUV“, „UltraGrip Ice 2“ nuo 16 iki 20 col. skersmens.

„SoundComfort“ technologija yra vienas iš „Goodyear“ kuriamų inovacijų pavyzdžių, skirtų patenkinti klientų ir rinkos poreikius. Pasirodžius elektriniams ir hibridiniams automobiliams, jų varikliai tampa tylesni ir todėl padangų keliamas triukšmas girdimas vis garsiau.

Į dabartinį „Goodyear“ „SoundComfort“ asortimentą įeina dydžiai, tinkantys „Tesla“, „Volkswagen“, „Nissan“, „Hyundai“ ir „Toyota“ gamintojų elektriniams ir hibridiniams automobiliams.

Apie „SoundComfort“

Naudojant „Goodyear“ technologiją „SoundComfort“, prie vidinio padangos paviršiaus tvirtinami poliuretano putų su atviromis poromis elementai, todėl sumažėja oro vibracijos. „SoundComfort“ sumažina triukšmą per pusę – ne daugiau nei 4 decibelais. Rezultatas – gerokai tylesnis važiavimas vairuotojams ir keleiviams4. Putų sluoksnis yra pakankamai lengvas, kad nedarytų neigiamos įtakos ridos, pasipriešinimo riedėjimui ar greičio rodikliams.

[1] Internetinę apklausą atliko „Nielsen“ 2018 m. pabaigoje, dalyvavo 5000 apklaustųjų: https://www.poybelgium.com/.

[2] „Goodyear“ užsakymu „Gfk Norm“ atlikta apklausa buvo vykdoma 2017 m. gruodžio – 2018 m. sausio mėn. Iš viso buvo apklausta 616 Lietuvos gyventojų.

[3] Triukšmo mažinimo ir automobilių važiavimo testai buvo atlikti 2018 m. vasarį ir sausį, 2017 m. lapkritį ir 2011 m. spalį. Bandymui naudotos ant „Audi A8“ sumontuotos 245/40R18 padangos. Jis atliktas GIC*L triukšmo bandymų trasoje.

Parašykite komentarą