Pavėžėjimo paslaugų organizatorius “OPTI” traukia kozirį: sistemoje diegiamas dirbtinis intelektas

Vos prieš kelis mėnesius, itin plačiai nuskambėjusi, Seimo priimta nauja Kelių transporto kodekso redakcija, kuria buvo sugriežtintos ir atskirtos pavėžėjimo ir taksi vairuotojų veiklos, į pavėžėjimo paslaugas teikiančių firmų gyvenimą įnešė chaoso ir pokyčių prieskonio.

Kol vienoms pavėžėjimo ir taksi paslaugų įmonėms, prisitaikant prie naujų standartų, tenka reorganizuotis ir nemenkai investuoti, kad galėtų išpildyti naują Kelių transporto kodekso reglamentą, kiti džiaugiasi ir trina rankomis.

Kam tai naudinga ir kodėl?

Pakalbinta įmonės „Frontana“ direktorė Giedrė Plukienė, valdanti vežimo paslaugų kompaniją „Opti“ (www.kvieskopti.lt), džiaugėsi, kad nuo pat įėjimo į rinką Lietuvoje pradžios, „Opti“ buvo pirmieji išgryninę paslaugų ir kainų kontrolės skaidrumą. O dabar pasitelkiant naujausias technologijas, didesnis pavėžėjimo paslaugų efektyvumas bus didinamas į aptarnavimo sistemą įdiegiant dirbtinį intelektą.

 „Nuo pat veiklos pradžios ypač didelis dėmesys skiriamas vairuotojų kontrolei, paslaugų kokybei, itin patinka patiems vairuotojams ir klientams“ – sakė G.Plukienė. Pašnekovės teigimu, „Opti“ prisitaikyti prie naujų Kelių transporto kodekso taisyklių žymiai lengviau ir paprasčiau, nes jie nėra pavėžėjimo ir taksi paslaugų tiekėjai, o organizatoriai. Pasirodo, tai didelis skirtumas.

Kadangi „Opti“ paslaugų platforma veikia saugaus tarpininkavimo principu, tai jiems suteikia pranašumą, ir galimybę teikti atskiras pavėžėjimo, taksi, keleivių pervežimo, nedidelių krovinių gabenimo, kurjerių, ir kitas mobilumo paslaugas. „Opti privalumas tas, kad mes nenaudojame dispečerinės. Turime savo kontaktų – skambučių centrą, kuriame dirbantys klientų aptarnavimo vadybininkai, priima, kontroliuoja užsakymus, vykdo logistiką, aptarnauja (mano manymu, prižiūri programas) užsakymų programas“ – pasakojo G. Plukienė.

Kaip priverstiniai pokyčiai palies dirbančius ir norinčius dirbti pavėžėjais?

Analizuojant, kokie buvo pirmieji pavėžėjimo ir taksi paslaugų teikimo įmonių žingsniai prisitaikant  prie naujojo reglamento, daugelis pavėžėjimo įmonių, pokyčių ėmėsi nuo įmonės logotipo, pavadinimo keitimo.

Kalbinta pašnekovė patvirtino, kad „Opti“ ne išimtis.
Programėlės logotipo naujinimo darbai pradėti vykdyti jau gana seniai, todėl pavėžėjimo paslaugų platformos vadovės teigimu, jau prieš artėjančias šventes, keleiviai, vairuotojai ir net verslo klientai pamatys atsinaujinusį „Opti“ veidą.

 „Naujas programėlės logotipas tik išorinis pokytis. Didžiausią finansavimą skiriame tam, kad visi vartotojai, tiek vairuotojai, tiek keleiviai, naudotųsi visapusiškai atnaujintomis ir dar patogesnėmis programėlės galimybėmis“ – naujienomis dalinosi G. Plukienė, – „Greitas ir kokybiškas gaunamų užsakymų apdorojimas ir paskirstymas pavėžėjams – mums prioritetas, todėl šiam procesui organizavimo efektyvumui didinti yra įdiegiamas dirbtinis intelektas. Tai labai palengvins mūsų kontaktų centro vadybininkų darbą, o pavėžėjams dirbti bus dar paprasčiau“ – apie laukiančius didžiulius pokyčius kalbėjo „Opti“ vadovė.

Parašykite komentarą