„Modus Group“ atsinaujinančios energetikos verslas veiks po vienu prekės ženklu „Green Genius“

Tarptautinė įmonių grupė „Modus Group“ atsinaujinančios energetikos veiklas sutelkia po vienu prekės ženklu „Green Genius“. Sprendimas naudoti vieningą prekės ženklą energetikos projektams priimtas rengiantis sparčios tarptautinės plėtros etapui.

 

Iki šiol bendrovė atsinaujinančios energetikos projektus vystė po dviem prekės ženklais – „Modus Energy“ ir „Green Genius“.

„Įmonėje išsikėlėme strateginį tikslą – per ateinančius 5 metus patekti tarp 25 didžiausių atsinaujinančios energetikos projektų vystytojų Europoje. Įgyvendinant šią viziją stiprinti vieną prekės ženklą bus efektyviau, tai padės kurti sinergiją tarp verslų skirtingose šalyse. Pasirinkome „Green Genius“ vardą, kuris sėkmingai įsitvirtino tokiose didelėse rinkose kaip Lenkija, Ukraina ar Italija“, – sako Ruslanas Sklepovičius, „Modus Group“ valdybos narys, atsakingas už energetikos sritį.

2011 m. buvo įsteigta „Modus Energy“, kuri įgyvendino pirmuosius grupės saulės ir biodujų energetikos projektus Lietuvoje. Vėliau įmonė pradėjo vystyti biodujų projektus Baltarusijoje, kur užsitikrino Europos rekonstrukcijos ir plėtros banko (European Bank for Reconstruction and Development – EBRD) finansinę partnerystę projektų vystymui. „Green Genius“ prekės ženklas sukurtas 2018 m., įmonių grupei pradėjus aktyvią plėtrą kitose valstybėse (Lenkijoje, Ukrainoje, Ispanijoje, Italijoje), taip pat pradėjus teikti B2C paslaugas saulės energetikos srityje.

„Modus Group“ energetikos srities pajamos pastaraisiais metais sparčiai augo. Grupei priklausančių energetikos bendrovių pajamos 2018 m. padidėjo beveik 115 proc. – iki 31 mln. eurų. Investicijos į atsinaujinančią energetiką sudarė daugiau kaip  50 mln. eurų (didžiąją dalį visų grupės investicijų). 2019 m. į atsinaujinančios energetikos veiklas investicijos, lyginant su praėjusiais metais, išaugo daugiau kaip dvigubai – iki 115 mln. eurų.

Anot R. Sklepovičiaus, įmonių grupė ir toliau aktyviai investuos į atsinaujinančios energetikos sritį. „Matome augantį švarios energetikos poreikį. Neseniai Europos Komisija paskelbė „Žaliojo kurso“ planą, kuriame aiškiai įvardintas siekis vystyti žaliąją energetiką, įgyvendinti žiedinės ekonomikos principus. Tikime, kad galime būti tarp atsinaujinančios energetikos lyderių Europos mastu“. 

„Green Genius“ atsinaujinančios biodujų ir saulės energetikos projektus šiuo metu vysto šešiose rinkose: Lietuvoje, Lenkijoje, Ukrainoje, Baltarusijoje, Ispanijoje ir Italijoje. Įmonė taip pat aktyviai vertina saulės energetikos plėtros galimybes kitose Vidurio Europos šalyse.

Bendrovės įgyvendintų projektų bendra galia siekia daugiau nei 100 MW. Įmonės skaičiavimais, jie leidžia sutaupyti apie 170 tūkst. tonų CO2 per metus. Planuojama, kad iki 2025 m. bendra „Green Genius“ įgyvendintų atsinaujinančios energetikos projektų galia pasieks 1,5 GW.

Modus Group” – tarptautinė įmonių grupė, daugiausiai veikianti atsinaujinančios energetikos („Green Genius“), mobilumo paslaugų („CityBee“), išmanių parkavimo sprendimų („Parkdema“) ir automobilių prekybos srityse. Įmonių grupė valdo automobilių prekės ženklų atstovybių tinklą, tarp jų – „Porsche“, „Fiat“, „Bentley“,  „Maserati“ ir kt.

 

Daugiau informacijos apie įmones: www.modus.group ir www.greengenius.eu

 

 

 

Kontaktinis asmuo:

 

Ugnė Bartašiūtė

„Modus Group“ Komunikacijos vadovė

El. p. ugne.bartasiute@modus.group

Mob. +370 614 74 046

Parašykite komentarą